پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: در زمان بدی به قطر رفتیم و همه زمین‌ها زیر کشت بودند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احسان حاج صفی در مورد شرایط تیم ملی اظهار داشت: مشکلات زیاد است ولی یک جلسه خیلی خوب با وزیر ورزش داشتیم. به ما قول داد شرایط را بهتر می کند. یک فیفا دی خیلی خوب را از دست دادیم. می توانستیم 4-3 بازی انجام بدهیم اما مشکلات زیاد است.کمی مشکل سیاسی پیش آمد. نتوانستیم بازی هایی که دوست داریم را انجام بدهیم. ججلسه خوبی با سجادی داشتیم و قول داد این مشکل در فیفا دی بعدی برطرف شود و چند بازی خیلی خوب داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی در خصوص شرایط اردوی قطر عنوان کرد: آب و هوا خیلی گرم و شرجی بود. مشکل اتوبوس فقط همان روز اول بود. فدراسیون در حد خودش زحمت کشید و تدارک دیده بود. مشکل از قطری ها بود که فقط یک اتوبوس فرستاده بودند و تعداد ما هم زیاد بود. روز دوم شرایط خوب شد و از این بایت دیگر مشلی پیش نیامد. مشکلی هم بابت زمین داشتیم. زمان بدی بود که به قطر رفتیم. همه زمین ها به نوعی زیر کشت بودند. می خواستند برای دو سه ماه دیگر آن ها را برای جام جهانی آماده کنند. شانس بد ما بود که در زمان بدی به قطر رفتیم.

وی در مورد اینکه اعلام کرده تیم ملای تنها بود و تنها تر شد و آیا همچنان روی حرف خودش هست، گفت: بله، البته بعد از جلسه وزیر به ما دلگرمی داد ولی به او هم گفتم در دور قبل که بازی ها در بحرین بود شرایط خیلی سختی داشتیم. همه ناامید شده بودند. 10 روز در کیش بودیم. همه مسئولان آمدند. حمایت کردند و دلگرمی دادند. از آنها تشکر می کنم. بعد از آن که تیم به دور بعد صعود کرد، هیچ عزیزی حمایت نکرد. بازی ها را می بردیم و همه چیز خوب بود. همه فکر می کردند تیم هیچ مشکلی ندارد. بازهم می گویم این تیم تنها بود و بعد از آن تنها تر شد.

حاج صفی گفت: سریع ترین صعود را به جام جهانی داشتیم اما هیچ عزیزی از این تیم حمایت نکرد. فقط مخبر را در رختکن دیدیم که بعد از صعود آمد و قول هایی داد ولی تا الان انجام نشده است. با اینحال وزیر ورزش به ما دلگرمی داد که در اردوی بعد همه چیز به روال قبل بر گردد. ان شاالله یک کمپ خیلی خوب و چند بازی دوستانه خیلی خوب داشته باشیم.

وی افزود: بعد از آخرین بازی که با  لبنان در مشهد بود، گفتم خوشحالی ما تمام شد. از مسئولان عاجزانه خواهش کردم برای اردوی بعد که همین اردو بود و تمام شد، چند کمپ خوب و بازی دوستانه برایمان فراهم کنند ولی متاسفانه مشکلاتی مانند مشکلات سیاسی به وجود آمد. متاسفانه نصف یشتر زمان را ازد ست دادیم. بازی خوبی هم با الجزایر انجام دادیم اما خودمان قبول داریم که واقعا بدترین بازی تیم ملی را انجام دادیم. نمی توانیم خودمان را گول بزنیم. واقعا خیلی بد بودیم و درس های زیادی از این بازی گرفتیم. در ادروی بعد صددرصد نقاط ضعفمان را برطرف می کنیم. قول می دهیم شرایطمان برای جام جهانی بهتر شود.

بازیکن تیم ملی در مورد انتقادات زیاد از اسکوچیچ عنوان کرد: این انتقادات همیشه وجود دارد. چه برای اسکوچیچ و چه برای مربیان قبلی. هم خود بازیکنان و هم مربی این انتقادات را به جان می خرند. به شخصه چون حدود 5 ماه مانده، نمی توانم قبول کنم و نمی توانیم، الان کادرفنی را برکنار کنیم. الیته این مساله بازهم به فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش بر می گردد. در حیطه کاری آن ها است. ما بازیکنان تصمیم گیرنده نیستیم اما نظر شخصیم این است که به صلاح تیم نیست.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: