پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: به عملکرد خودم در این مدت نمره 15 می‌دهم.
به گزارش خبرگزاری فارس، میرشاد ماجدی درباره اینکه آیا به عنوان اگر از یک دید یک هوادار و ایرانی خارج از فدراسیون نگاه کنم خیر اما اگر از نگاه فردی که در فدراسیون کار می‌کند جواب بدهم جوابم بله است.
وی درمورد خروجی فدراسیون فوتبال در 100 روز فعالیتش، توضیح داد: چند موضوع مختلف وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها من و همکارانم خوب کار کردیم. در این 100 روز عید نوروز و سایر تعطیلی ها را داشتیم. به خودم در این مدت نمره 15 می‌دهم.

سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد اینکه دراگان اسکوچیچ سریع‌ترین صعود خود به جام‌جهانی را با این مربی تجربه کرد اما پس از باخت به الجزایر حواشی پیرامون تغییر او به وجود آمد، گفت: اسکوچیچ با ما قرارداد دارد و مربی تحت قرارداد مورد حمایت فدراسیون است، اما اولویت و نگاه خود، اعضای هیات رئیسه و ارکان فدراسیون، تیم ملی است. بزرگ تر از نام ایران در عرصه ورزش و فوتبال نیست. هرکاری را برای سرمربی و تیم ملی انجام خواهیم داد. تاکنون سرمربی ما قرارداد دارد و فدراسیون به این موضوع متعهد است‌.

وی درباره اینکه آیا نهادهای بالادستی در این مورد بحثی نداشته‌اند، گفت: هیچ نهادی به ما فشار نمی‌آورد‌. یکی از بحث‌هایی که همیشه داریم و فیفا و AFC هم روی آن تاکید دارند، این است که شخص غیر در فوتبال دخالت نکند. تا الان کسی به ما فشاری نگذاشته و اجبار نکرده کاری را انجام بدهیم.

ماجدی افزود: برخی مواقع دوستان مشاوره می‌دهند و صحبت می‌کنند و عقل سلیم این است که بپذیریم. انسان کامل نیست. مخصوصاً با شرایط فعلی فدراسیون که فشار و هجمه زیاد است. فشار کاری زیاد است و نمی‌توان به تنهایی تصمیم گرفت‌. دوستان مشورت می‌دهند تا برنامه‌ریزی کنیم و در نهایت تصمیم نهایی گرفته شود.

سرپرست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اسکوچیچ با ما قرار داد دارد، اما باز هم می‌گویم بالاتر از تیم ملی هیچ آدمی نیست.

ماجدی درباره اینکه اگر به هر دلیلی ببیند منافع ملی به خطر افتاده آیا احتمال دارد اسکوچیچ را تغییر بدهد، توضیح داد: نه تنها من، هرکسی در این کشور زندگی می‌کند منافع ملی را ارزشمندتر از منافع فردی می‌داند. باید اذعان را به این سمت برد که شرایط این جام‌جهانی با تمام جام‌های جهانی ادوار قبلی فرق می‌کند. این جام از تابستان به زمستان انتقال یافته و در این زمان لیگ‌های باشگاه‌های حاضر در جام‌جهانی برگزار می‌شود. در این حالت نمی‌توانید بازیکنان را در اختیار داشته باشید.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی ما ۱۶-۱۵ لژیونر دارد‌. زمانی هست که می‌خواهید اردو بگذارید و می‌گویید از بازیکنان داخلی به این دلیل که لیگ ما تعطیل است به اردو دعوت می‌کنیم. ۳-۲ بازیکن ترکیب اصلی ما داخلی هستند و سایر نفرات لژیونر. قطعاً باشگاه‌های‌شان آنها را در اختیار ما قرار نمی‌دهند. برای فیفادی بعدی فقط یک هفته زمان داریم. از ۲۸ شهریور تا پنج مهر؛ باید تمام هم و غم خود را بگذاریم و از فردا بازی با الجزایر هم این برنامه‌ریزی با تشکیل کارگروه شروع شده است‌‌. قرار است این کارگروه هر هفته گزارش کار بدهد. باید برای تیم ملی حداقل دو بازی تدارکاتی خوب داشته باشیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: