پایگاه خبری خانه فوتبال:

پرپسولیس در فصل نقل و انتقالات عالی کار کرده و پس از جذب بازیکن در چند پست مختلف، حالا به دنبال خرید یک مهاجم نوک است. یکی از گزینه های اصلی سرخپوشان، فوروارد باشگاه تراکتور است.
به گزارش گسترش نیوز؛ پرسپولیس فصل و انتقالات را طوفانی آغاز کرده است. رضا درویش مدیرعامل سرخ ها، با عملکردی غیرمنتظره اقدام به جذب ستاره های ملی پوش کرده و با بازیکنان مدنظر کادرفنی، یکی پس از دیگری قرارداد امضا می کند.
مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند، صیدهای ابتدایی پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالات بودند. با توجه به مصدومیت ها و شرایط سنی سیدجلال حسینی، مسئولان پرسپولیس سریعا با مرتضی پورعلی گنجی ملی پوش وارد مذاکره شده و ضمن توافق ابتدایی، در نهایت با او قرارداد بستند. جذب مرتضی می تواند تا حد زیادی خیال کادرفنی و هواداران پرسپولیس را از بابت خط دفاعی  و همینطور جانشینی سیدجلال راحت کند.

پس از پورعلی گنجی، نوبت به قطعی کردن انتقال علیرضا بیرانوند رسید. دروازه قرمزهای پایتخت در فصل اخیر تبدیل به پاشنه آشیل این تیم شده بود. عملکرد ضعیف حامد لک از مدت ها پیش، کادرفنی را به فکر یک جایگزین مناسب انداخته بود. دانیال اسماعیلی فر سومین مهره ملی پوش جذب شده توسط پرسپولیس است. با توجه به اختلافات رامین رضاییان با مسئولان پرسپولیس، اسماعیلی فر که سابقه همکاری با یحیی گل محمدی را در گذشته دارد، سریعا جذب شد تا پرسپولیسی ها در پست مدافع راست دل نگرانی نداشته باشند.

خرید یک هافبک طراح و با تجربه، ماموریت بعدی رضا درویش بود که با جذب سروش رفیعی این مسئله نیز انجام شد. هافبک شیرازی در سپاهان عملکرد بسیار خوبی داشت و سرانجام به تیم سابق خود بازگشت.

در هر صورت مدیرعامل پرسپولیس تا به اینجای کار عملکرد فوق العاده ای داشته و اکثر مهره نیازهای کادرفنی را مرتفع کرده است. به زعم کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیس، سرخپوشان برای حضور مقتدرانه در فصل آتی و جهت بالانس شدن ترکیب فعلی خود، به جذب یک مهاجم شش دانگ هم نیاز دارند.

od4BktekuqmU

عملکرد ضعیف مهاجمان پرسپولیس در فصل گذشته، هواداران پرسپولیس را ناامید کرده و از مسئولان باشگاه، جذب یک فوروارد بهتر را مطالبه می کنند. در میان گزینه های کادرفنی پرسپولیس برای پست مهاجم نوک، نام یک نفر این روزها زیاد شنیده می شود. پیمان بابایی فوروارد باشگاه تراکتور تبریز، کماکان مورد توجه یحیی و کادر او قرار دارد. اولویت اصلی پرسپولیس خرید سجاد شهباززاده بود که با قطعی شدن انتقالش به استقلال، حالا هدف اصلی مسئولان پرسپولیس جذب پیمان بابایی خواهد بود.

پیمان بابایی مهاجم تراکتور که به گل محمدی قول داده بود که درصورت ماندن در پرسپولیس به سرخپوشان ملحق خواهد شد، حالا از همیشه به قرمزهای تهرانی نزدیک تر شده است. به زودی جلسه‌ای مهم بین طرفین برگزار خواهد شد تا درصورت توافق نهایی، از خرید جدید پرسپولیس به شکل رسمی رونمایی شود.

UyL8cBDBwLRX

پیمان بابایی مهاجم ۲۸ ساله تراکتور، در ۳۱ بازی برای تیم خود، موفق به زدن ۷ گل شد و تاثیر بالایی در خط حمله تیم تبریزی داشت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: