پایگاه خبری خانه فوتبال:

خبرورزشی نوشت: یکی از دوستان نزدیک و همبازیان رضا اسدی هافبک پرسپولیس خبر داد که این بازیکن از تیم استقلال تهران پیشنهاد دارد!
هافبک دفاعی سرخپوشان که در ابتدای فصل با سر و صدای زیادی راهی این تیم شد نتوانست در ادامه انتظارات را برآورده کند و به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شد. او پیش از پایان فصل خبر از پیشنهاد یک تیم تایلندی داد تا جدایی خود را از پرسپولیس قطعی کند اما در ادامه خبری از تیم‌های خارجی نشد. گفته می‌شود اسدی در لیست یحیی برای فصل آینده قرار ندارد و در صورت جذب بازیکن جانشین اسدی نیز از پرسپولیس جدا خواهد شد.
نکته عجیب اما ادعای همبازی و دوست نزدیک رضا اسدی است. او که خیلی هم از خبرخودش مطمئن بود گفت: استقلالی‌ها که تجربه بسیار خوبی از خرید آرمان رمضانی مهاجم سابق پرسپولیس دارند بدشان نمی‌آید دوباره از همان فرمول استفاده کنند!
آرمان رمضانی که در ابتدای لیگ بیستم به عنوان یکی از آخرین خریدهای یحیی گل‌محمدی و با هدف پر کردن جای خالی یک مهاجم گلزن جذب تیم پرسپولیس شده بود، پس از دوره ناموفق حضور در جمع سرخ‌ها اردوی این تیم را ترک کرد.

رمضانی از مدتی پیش از ترک این تیم، در تمرینات پرسپولیس حضور نداشت و یحیی گل محمدی به او اجازه جدایی داده بود و سرانجام با حضور در باشگاه پرسپولیس قراردادش را با این تیم فسخ کرد تا استقلالی شود.

کمتر کسی هم فکرش را می‌کرد همین مهاجم ناکام آن هم بدون حتی یک گل زده برای پرسپولیس، در تیم جدیدش استقلال خوش بدرخشد. آرمان رمضانی مهم ترین گل فصل گذشته استقلال را به ثمر رساند. او در دقیقه ۷۵ بازی برابر شهرخودرو به جای ارسلان مطهری وارد زمین شد و بعد از ۲ اثر بسیار خوب، در دقیقه ۸۸ با شوتی سرکش در دهانه دروازه، فرهاد مجیدی را از تساوی خانگی مقابل تیم قعرنشین لیگ نجات داد و به سه امتیاز حیاتی رساند. سه امتیازی که حکم قهرمانی آبی پوشان را در لیگ بیست و یکم امضا کرد.

حالا پرسش اینجاست؛ آیا استقلالی‌ها می‌خواهد رضا اسدی را بخرند تا تجربه آرمان رمضانی تکرار شود؟!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: