پایگاه خبری خانه فوتبال:

گرفتن وام مسکن آسانتر شد.بانک تخصصی بخش مسکن طرح های جدید وام مسکن از محل انواع سپرده‌گذاری را اعلام کرد. بانک عامل بخش مسکن اقدام به طراحی وام مسکن و سبد متنوعی از طرح‌های ویژه سپرده‌گذاری شامل ۸ طرح ویژه کرده است که مشتریان و متقاضیان وام مسکن می‌توانند متناسب با شرایط و هدفی که از سپرده‌گذاری دارند اقدام به انتخاب یک یا چند مورد از این طرح‌ها برای سپرده‌گذاری کنند و دریافت وام مسکن کنند.

نرخ سود واقعی وام مسکن چقدر؟

نرخ سود وام مسکن دو هفته است که در کانال 27 درصد قرار دارد. بررسی هزینه وام مسکن از طریق خرید اوراق تسه نشان می دهد در این مدت همواره این هزینه برای زوجین در کانال 130 میلیون تومان قرار داشته است.روند هزینه وام مسکن در هفته‌های اخیر مسیری صعودی داشته و نرخ سود آن در کانال 27 درصد قرار گرفت.

متقاضیان وام مسکن می توانند با خرید اوراق از این نهاد اقدام به اخذ وام کنند. سقف وام در این بازار برای مجردین برابر با 240 میلیون تومان و برای متاهلین 480 میلیون تومان بوده است.

کانال 130 میلیون تومانی قیمت مسکن برای متاهلین

قیمت اوراق تسه با اندکی کاهش نسبت به هفته قبل 138 هزار و 850 تومان به ثبت رسید. این قیمت موجب شد تا هزینه وام مسکن برای مجردین برابر با 77 میلیون و 780 هزار تومان و برای متاهلین معادل با 133 میلیون و 330 هزار تومان محاسبه شد.

این میزان قیمتی است که متقاضیان در صورت خرید سقف وام می پردازند.

در ادامه رشد قیمت ها در این بازار نرخ سود وام مسکن نیز همچنان در کانال 27 درصد ثابت ماند.

وام مسکن

سطح ثابت نرخ سود وام مسکن در دو هفته اخیر

باتوجه به آن که متقاضیان برای دریافت وام دو هزینه را پرداخت می کنند در نتیجه نرخ سود واقعی بیشتر از میزان اسمی خود خواهد بود. نرخ اسمی سود وام مسکن در این بازار برابر با 17.5 درصد بوده و میزان واقعی آن معادل با 27.3 درصد محاسبه می شود.

این دومین هفته ای است که نرخ سود وام مسکن در کانال 27 درصدی قرار دارد.

وام مسکن

پرداخت چهار میلیارد ریال وام ودیعه مسکن در ایلام

ایرنا - مدیر حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام از پرداخت چهار میلیارد ریال وام ودیعه مسکن در این استان طی سال جاری خبر داد.

مهدی صالحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات پرداختی در سال جاری با همکاری بانک مهر برای کمک به ودیعه مسکن در استان پرداخت شده است.

به گفته وی، این میزان تسهیلات تا پایان سال به ۱۰ میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

مدیر حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام تاکید کرد: امسال در بحث ساخت مسکن محرومان جهت واگذاری واحدهای مسکونی ارزان قیمت در سطح شهرستان سیروان پنج مورد و مهران سه مورد در دست اقدام است.

صالحی در خصوص کمک به ساخت مسکن خانوارهای دارای حداقل ۲ معلول در سطح استان که بر اساس تفاهم نامه ۵ جانبه مشترک سطح کشور انجام می شود، گفت: سهم پرداختی این بنیاد برای ۵۵ واحد شهری چهار میلیارد و ۷۳۲ میلیون ریال و ۵۱ مورد روستایی یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین طی سال گذشته تاکنون مبلغ یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال کمک غیر نقدی جهت تامین مصالح به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

پرداخت وام نهضت ملی مسکن به نفع بانک‌هاست

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: