پایگاه خبری خانه فوتبال:

استقلال پهلوان را به جای رضاوند می‌خواهد
باشگاه استقلال برای انتقال آرش رضاوند به فولاد درخواست کرده است تا این بازیکن با احسان پهلوان معاوضه شود.
به گزارش "ورزش سه"، احسان پهلوان در دو فصلی که پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده بود، یکی از خوب های تیم یحیی گل محمدی در میانه میدان بود و نقش مهمی در موفقیت های سرخپوشان داشت. با این حال، او ترجیح داد در تابستان امسال از تهران به اهواز کوچ کرده تا لباس فولاد را بر تن کند.

جواد نکونام که به دنبال بستن تیم قدرتمندی برای فصل بعد است، پس از جذب نفراتی مثل سعید آقایی، علی قربانی و مجید علیاری، توانست پهلوان را نیز به فولاد بیاورد تا تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اسکواد خود را پرقدرت تر از قبل کند.

آرش رضاوند یکی از بازیکنانی است که سبک بازی او به شدت مورد پسند نکونام است. او در نیم فصل لیگ قبل حاضر شد برای حضور قرضی این بازیکن و بازگشن عارف آقاسی، صالح حردانی را به استقلال واگذار کند و چند وقتی است که صحبت های دو باشگاه برای انتقال دائمی رضاوند در جریان است.

در هفته های گذشته اینگونه عنوان شده بود که استقلال و فولاد بر سر معاوضه آرش رضاوند و علیرضا کوشکی به توافق نهایی دست پیدا می کنند اما در ساعات گذشته اخبار جالب و غیرمنتظره‌ای از باشگاه استقلال به گوش می رسد.

ظاهرا استقلالی ها در جدیدترین درخواست خود برای انتقال قطعی رضاوند به فولاد، از همتایان خوزستانی خود درخواست کرده اند که به جای کوشکی، احسان پهلوان آبی پوش شود. با توجه به اینکه هافبک سابق پرسپولیس تنها چند روز است به عضویت فولاد در آمده، در نتیجه طرح این مسئله از سوی استقلال کمی عجیب به نظر می رسد.

نکونام که خودش تا پای پیوستن به استقلال نیز پیش رفت، نهایتا در فولاد ماندگار شد و در نتیجه برای بستن تیمی قدرتمند، روی تک تک خریدهایش حساب ویژه ای باز کرده است. باید دید طرح این موضوع از سوی آبی ها با چه واکنشی از سوی فولاد همراه خواهد شد.

به هر شکل چیزی که مشخص است، نکونام علاقه خاصی به سبک بازی رضاوند دارد و به نظر می رسد که خود این بازیکن نیز علاقه دارد دوباره در اهواز به فوتبالش ادامه دهد با این حال این بازیکن تابع نظر دو باشگاه است و باید دید استقلال و فولاد در نهایت چگونه با یکدیگر به توافق خواهند رسید.

در صورتی که فولاد با پیشنهاد جدید استقلال موافقت کند و آرش رضاوند با احسان پهلوان معاوضه شود، حضور یک پرسپولیسی سابق در جمع آبی پوشان نیز در نوع خود جالب توجه خواهد بود. بازیکنی که در آخرین بازی لیگ بیست و یکم لباس پرسپولیس را بر تن کرد و در اولین بازی لیگ بیست و دوم با پیراهن استقلال به میدان می رود اما هرگز این انتقال به صورت مستقیم بین دو باشگاه رخ نداده است. اتفاقی عجیب اما در عین حال جذاب.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: