پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهاجم خارجی مس رفسنجان در این تیم ماندنی شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهاجم نیجریه‌ای مس رفسنجان قراردادش را برای یک‌ فصل دیگر تمدید کرد.

گادوین منشا آقای گل لیگ برتر در فصل گذشته پس از مذاکره با مدیران باشگاه مس رفسنجان برای تمدید قراردادش به توافق رسید تا در لیگ بیست و دوم نیز در جمع شاگردان محمد ربیعی قرار داشته باشد.

پیش از این گفته می‌شد دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس نیز تمایل به جذب این مهاجم باتجربه دارند.

علیزاده: منشا معرفت گذاشت و با مبلغ پایین تمدید کرد/ سقف قرارداد اگر کارشناسی نشود، اتفافات ناشایستی می‌افتد

معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: از منشا تشکر می‌کنم که با وجود پیشنهادات زیاد در تیم ما ماندنی شد.

علی‌ علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تمدید قرارداد گادوین منشا اظهار داشت: از او تشکر می‌کنم که با وجود پیشنهادات زیادی که داشت، با مبلغ پایین در مس رفسنجان ماندنی شد. با او که صحبت کردم گفت به خاطر مدیریت باشگاه و شخص ربیعی در این تیم ماندنی شدم. ان‌شاااله زودتر به ایران برگردد و کارش را شروع کند.

وی در‌مورد اینکه گفته می‌شود منشا پیشنهادی هم از پرسپولیس داشت و این شائبه وجود دارد که قرارداد بالایی با مس رفسنجان بسته، گفت: رقم قرارداد او معقول است. ممکن است بگویند پول زیادی گرفت و به تیم‌های دیگر نرفت اما ما از چارچوب باشگاهمان خارج نشدیم. بازهم معرفت منشا. هر نهاد و ارگانی هم خواست می‌توانیم قرارداد او را نشان بدهیم. از این خوشحالیم که بازیکنانمان در تیم می‌مانند و همه با آرامش کارشان را ادامه می‌دهند. به دنبال بمب ترکاندن نیستیم. شاید لاکپشتی حرکت کنیم اما در سکوت به راهمان ادامه می‌دهیم.

معاون باشگاه مس رفسنجان در مورد اینکه به جز شیمبا و منشا آیا بازیکن خارجی دیگری در لیست ربیعی قرار دارد و همچنین وضعیت دیگر تمدیدی‌های تیم، عنوان کرد: بابد با او صحبت کنیم و اگر مدنظرش بود باز هم بازیکن خارجی جذب خواهد شد. قرارداد بازیکنانی مانند مهدی ترکمان، حسن جعفری و شاهین توکلی را تمدید کردیم. خداراشکر شاکله پارسال را حفظ و تلاش کردیم بازیکنان مدنظر سرمربی را بگیریم. از او تشکر می‌کنم که واقعا شرایط باشگاه را درک می‌کند و می‌داند بودجه ما آنقدر نیست که بتوانیم هزینه‌های سنگین داشته باشیم. او در تمدید قرارداد منشا هم خیلی به ما کمک کرد.

علیزاده در خصوص بحث سقف قرارداد و شایعه تعیین سقف ۸ میلیاردی برای بازیکنان لیگ برتر، گفت: هر قانونی که تصمیم گیرندگان فوتبال کشور تعیین کنند ما تبعیت می‌کنیم اما از آن‌ها خواهش می‌کنم کارشناسی باشد. امیدوارم طوری تصمیم بگیرند که بعدا اتفاقات بدتری نیفتد. من سه دوره سقف قرارداد را دیده‌ام. ممکن است اتفاقات ناشایستی بیفتد. در نقل و انتقالات شک نکنید اگر در را ببندید از پنجره وارد می‌شوند. باید خیلی کارشناسی روی این مساله کار کنند. این حق فوتبالیست است که پول بگیرد اما باید معقول باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: