پایگاه خبری خانه فوتبال:

جلسه مدیرعامل استقلال برای جذب مدافع ملی پوش تیم پیکان بی نتیجه ماند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه استقلال پس از جدایی محمد دانشگر و رافائل سیلوا، علاوه بر جذب سید محمد حسینی، مدافع هوادار وضعیت چند بازیکن دیگر را هم برای تقویت خط دفاعی این تیم بررسی کرده است.

یکی از این نفرات سامان فلاح، مدافع ۲۱ ساله تیم ملی امید و پیکان است که استقلالی‌ها مصرانه خواستار جذب او هستند. آبی‌پوشان در اولین اقدام برای انتقال فلاح نامه رسمی به باشگاه پیکان ارسال کردند که با پاسخ منفی طرف مقابل مواجه شدند.

پس از این اتفاق گفته می‌شود اواخر هفته گذشته مصطفی آجورلو در نشستی با امیر عطابخش، مدیرعامل باشگاه پیکان این درخواست را بار دیگر مطرح کرد که البته جلسه طرفین بی‌نتیجه ماند و عطابخش بار دیگر با درخواست استقلالی ها مخالفت کرد. 

مهم‌ترین مانع انتقال فلاح به استقلال قرارداد سه ساله او با پیکان است که بند فسخی در آن وجود ندارد. ضمن اینکه باشگاه پیکان با توجه به آینده درخشان این مدافع جوان به همین راحتی حاضر به از دست دادن وی نیست زیرا احتمال می‌دهد فلاح در آینده فرصت لژیونر شدن را هم به دست بیاورد.

به همین دلیل پیکان برنامه لژیونر شدن مدافع ملی پوش خود را هم در آینده مدنظر قرار داده و در صورتی که بخواهد او را به تیم ایرانی دیگری انتقال بدهد، شاید حتی مبلغی حدود ۱۰ میلیارد  تومان را هم قبول نکند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: