پایگاه خبری خانه فوتبال:

فروش ویژه سایپا بدون قرعه کشی. سایپا فروش محصول جذاب را به صورت نقدی و پیش فروش آغاز کرد . شرکت سایپا جزئیات این طرح جدید خود منتشر کرد.این طرح جذاب سایپا را دنبال نمایید. شرکت سایپا در نظر دارد بدون قرعه کشی فروش فوق العاده داشته باشد

ثبت‌نام دومین مرحله فروش تجمیعی خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از روز شنبه ۲۵ تیرماه آغاز شد.

فروش ویژه بدون قرعه کشی سایپا آغاز شد

خودروی محبوب سایپا را بدون قرعه کشی بخرید | جزئیات
در جشنواره فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت عید سعیدغدیرخم، فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو شاهین بدون قرعه کشی انجام می شود.
گروه خودروسازی سایپا در جشنواره فروش محصولات خود به مناسبت عید سعید غدیرخم که از ۲۵ تیرماه آغاز شد، طرح فروش فوق العاده و پیش فروش خودروی شاهین را بدون برگزاری فرایند قرعه کشی تا تکمیل ظرفیت عرضه می کند.

در این طرح فروش، متقاضیانی که طی ۴۸ ماه گذشته از شرکت های خودروساز خودرو خریداری کردند و یا پلاک فعال انتظامی دارند می توانند با مراجعه با سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس http://sale.iranecar.com و انتخاب گزینه ( طرح های خارج از قرعه کشی) خودروی شاهین را ثبت نام کنند.

تحویل خودروی شاهین طرح فروش فوق العاده حداکثر ۹۰ روزه و طرح پیش فروش، تحویل آبان ماه الی دی ماه سال جاری است.

سایپا

متقاضیان می‌توانند از طریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت، طبق مراحل زیر اقدام کنند:

الف  - ورود به سایت فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده اند، نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند)

ب - ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو

ج - ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو

د - دریافت کد رهگیری

ه - مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد

سایپا

سایپا با خودروی جدید می آید

شرکت خودروسازی سایپا قرار بود فروردین ماه امسال خودروی «اطلس» را رونمایی کند اما هنوز این وعده رنگ واقعیت به خود نگرفته است.​

مدیر عامل سایپا در اسفند ماه سال ۹۹ وعده داده بود که «آریا» تولید و «اطلس» رونمایی می‌شود. جواد سلیمانی همچنین در بهمن ماه سال گذشته گفته بود سایپا «به زودی» از خودروی جدید خود به نام «اطلس» رونمایی می‌کند.​

سایپا

این وعده‌ها محقق نشده اما او این بار گفته است از ۹ محصول جدید سایپا در سه سال آینده رونمایی می‌شود. او در همایش تجلیل از نمایندگی‌های برتر سایپا گفته است که به «زودی» اطلس به عنوان جایگزین تیبا و ساینا، وارد بازار خواهد شد.

هرچند تاکنون وعده‌های قبلی سایپا برای عرضه خودرو نیم‌شاسی اطلس محقق نشده است اما آخرین گمانه‌زنی‌ها حاکی از رونمایی این خودرو در بهمن ماه امسال است. احتمالا پس از آن فروش این خودرو آغاز خواهد شد.

به گفته عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو، اطلس قرار است روی فیس‌لیفت کوئیک عرضه شود و طراحی داشبورد، رودری‌ها و جلو و عقب آن تغییر کرده است. موتور آن نیز ارتقا یافته کوئیک است و گفته می‌شود قدرت موتور آن حدود هشت اسب بخار بیشتر از کوئیک و تیبا خواهد بود و دریچه گاز آن نیز برقی شده است.

درباره قیمت احتمالی آن نیز ۱۰ تا ۱۵ درصد گران‌تر از کوئیک را جعفری پیش‌بینی کرده و قیمت روز کوئیک اکنون ۱۸۵ میلیون تومان است.

فربد زاوه، کارشناس بازار خودرو نیز در این مورد به تجارت‌نیوز گفته است: قاعدتا اگر به صورت کراس اور عرضه شود قیمتی حدود خودرو پژو ۲۰۶ خواهد داشت. مخصوصا با آپشن‌هایی که تاکنون گفته‌اند این خودرو چندان ارزان نخواهد بود. اگر مدل ساده برای آن در نظر بگیرند احتمالا قیمت آن از حدود ۱۷۰ میلیون یا ۱۸۰ میلیون تومان شروع خواهد شد و نمونه‌های فول را ۲۲۰ میلیون یا ۲۳۰ میلیون تومان در نظر خواهند گرفت. اگر اتوماتیک داشته باشد هم احتمالا ۲۶۰ میلیون تا ۲۸۰ میلیون تومان خواهد بود.

سایپا

تیبا، نخستین خودروی انحصاری
تیبا، نخستین خودروی سایپا که دومین خودروی ملی نامیده شد. (معرفی: ۲۰۰۸)
خودروی تیبا نخستین خودروی انحصاری سایپا است که در سال ۱۳۸۷ رونمایی شد. تیبا که همهٔ اجزای آن از جمله موتور، ساخت ایران است، دومین گام ایران برای ساخت خودروی ملی نامیده شد. پیش از این، رسانه‌ها تنها به سمند، محصول انحصاری ایران خودرو چنین اشاراتی می‌کردند. سایپا اعلام کرد که در تولید این خودرو، از مشاورین خارجی نیز بهره گرفته‌است. این خودرو از همان ابتدا قرار شد که به عنوان خودرویی ارزان به فروش برسد.[۵] دنیای اقتصاد، این خودرو را در تاریخ خودروسازی ایران بسیار مهم دانست و در گزارش‌ها رسانه‌ها آمده‌است که مالکیت این خودرو به شکل کامل در اختیار سایپا است. نخستین خودروی سایپا، توانست به سرعت در بازار محبوبیت کسب کند. سایپا سپس خودروهای دیگری را نیز بر پایهٔ تیبا ساخت که آن‌ها نیز از فروش خوبی برخوردار بودند.
 
شرکت سایپا با یک برنامه پیچیده توانسته ظرف چند سال پدیده سهامداری چرخه‌ای را محقق کرده و سهام خود را توسط شرکت‌های زیرمجموعه خودش تحت کنترل بگیرد. مطابق بررسی روزنامه دنیای اقتصاد در دی ۱۳۹۶، در مجموع ۴۲٫۹۵٪ سهام این سایپا در اختیار شش شرکت بود، که عمده سهام خود آن‌ها در مالکیت سایپا و شرکت‌های زیرمجموعه‌اش بوده‌است: در آن زمان سایپا مالک ۵۵٪ گروه صنعتی رنا، ۷۳٪ شرکت سرمایه‌گذاری سایپا و ۹۸٪ سهام شرکت توسعه سرمایه رادین بود، در حالی که حاکمیت مدیریتی شرکت‌های پیشگامان ستاره تابان، تجارت الکترونیک خودرو تابان و سرمایه‌گذاری و توسعه صنعتی نیوان ابتکار را نیز در اختیار داشت.

برند سایپا

برند سایپا در سال ۱۳۹۲، در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، به‌عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر کشور شناخته شد.
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: