پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران کشورمان به حواشی اخیر واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ با انتشار یک پست اینستاگرامی به مسائل اصلی درخصوص احتمال برکناری‌اش از تیم ملی فوتبال کشورمان واکنش نشان داد. متن این پست به شرح زیر است:

«ظاهرا گروهی حداکثر تلاش‌شان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای کنار گذاشتن من از تیم ملی به کار بسته‌اند. ضمن تبریک بابت پشتکارشان، پیامی شفاف و صریح برایشان دارم: من زمانی هدایت تیم ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برعهده گرفتم که احتمال حذف از جام جهانی بسیار زیاد بود و عده کمی باور داشتند که می‌توانیم به قطر صعود کنیم. من سخت تلاش کردم و ثابت کردم ظرفیت انجام این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارم.

در برابر تمام توهین‌ها و فشارها مقاومت کردم و نشان دادم می‌توانم از پس تمام این موقعیت‌ها برآیم. به لطف تلاش تک تک اعضای کادر فنی تیم ملی سریع ترین صعود تاریخ آسیا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رقم زدیم، اما شایستگی‌ها و نقش من و کادر فنی در این موفقیت‌ غیرقابل انکار است. به خودم، نتایجم، تصمیماتم و مقاومتم در برابر لجن‌پراکنی‌ها افتخار می‌کنم. مستحق آن هستم که همراه تیمم به جام جهانی بروم و آرامش لازم برای مهیا کردن تیمم به بهترین نحو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشم، آرامشی که اکنون برقرار نیست اما با یکدلی از این موقعیت نیز گذر خواهیم کرد.

هیچ کس به اندازه من برای این جام جهانی انگیزه ندارد، خصوصا بعد از سختی‌هایی که از سر گذراندم بنابراین هیچ قصدی برای واگذاری جایگاهم ندارم.

گروهی از بازیکنانم در شبکه‌های اجتماعی حمایتشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از من نشان دادند و از تمامشان قلبا تشکر می‌کنم اما بهتر این بود چنین کاری انجام نمی‌شد، همچنین گروهی دیگر از بازیکنانم لزومی برای این کار ندیدند که آن هم برایم قابل احترام است؛ چراکه هیچ نیازی به چنین کارهایی نیست. چیزی که اکنون بیش از همیشه به آن نیازمندیم اتحاد و یکدلی است، چه از درون و چه از بیرون باید شکل یک تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشیم. برای بازیکنان، مهم‌ترین موضوع باید تمرکز روی کارشان باشد و اینکه برای کشورشان از جان مایه بگذارند و درگیر موضعات خارج از تخصص‌شان نشوند. بازیکنان تیم ملی نباید در هیچ موضوع دیگری که خارج از حوزه مسئولیت‌شان است دخالت کنند.

اما کسانی که سعی می‌کنند با گل آلود کردن آب ماهی بگیرند و من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زیر سوال ببرند، کسانی که توانایی‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زیادی دست بالا گرفتند، اما نتایج گذشته‌شان قابل دفاع نیست و کسانی که سعی دارند حقیقت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نادیده بگیرند یا تحریف کنند باید فکری دوباره کنند. در فوتبال هیچ استدلالی قوی‌تر از نتایج کسب‌شده نیست و نتایجی که من کسب کرده‌ام خود گویا است.

در مقام سرمربی تیم ملی با تک‌تک سلول‌های وجودم برای دفاع از منافع ملی و ایرانیان خواهم جنگید، هیچ گاه تمرکزم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روی چیزهایی که از کنترلم خارج بوده‌اند نگذاشته‌ام و اکنون هم رویکردم همین است، بنابراین اجازه نمی‌دهم شایعات تمرکز من و تیمم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بهم بریزد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: