پایگاه خبری خانه فوتبال:

این خبر لحظه به لحظه تکمیل می گردد

20 تیرماه 1401

  • ظاهرا نامزدهایی مثل امیررضا واعظ آشتیانی و محمد آخوندی که در آخرین دقایق قانونی ثبت نام انتخابات به فدراسیون فوتبال آمده بودند برای دریافت تاییدیه‌های لازم از اعضای مجمع نیاز به زمان بیشتری دارند و به همین دلیل روند ثبت‌نام آنها طولانی شده است.
    البته طبق اعلام حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون او زمان بیشتری را برای انجام شدن ثبت نام نامزدها در نطر نگرفته و باید دید این نامزدها مشکل خود را چگونه حل خواهند کرد‌.

  • میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال که پیش از این از حضور در انتخابات منصرف شده بود اعلام کرد: بنده یک تصمیم شخصی گرفته بودم اما با توجه به اینکه مهدی تاج که قبلا به بنده حکم داده بود به احترام او کنار بروم، با توجه به درخواست بخشی از اعضای مجمع همچنین همکارانم در هیات رئیسه فدراسیون و با توجه به مسئولیت اجتماعی که احساس می کنم و نیاز به احترام به دوستانی که برایم فرم پر کرده و بنده را پیشنهاد داده اند، در انتخابات شرکت می کنم.

    ماجدی در این خصوص گفت: با توجه به تماس هایی که برخی از اعضای محترم مجمع در ساعات گذشته با اینجانب داشتند، همچنین درخواست برخی از همکارانم در هیات رئیسه فدراسیون تصمیم گرفتم به منظور ایجاد شور و رقابت لازم در انتخابات و با توجه به ضرورت ایجاد فضای رقابتی مناسب ثبت نام کنم. امیدوارم شاهد رقابت خوبی در این دوره باشیم که در نهایت به سود فوتبال ایران تمام شود.

  • مدیرعامل سپاهان نامزد هیات رئیسه شد
    به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان که سابقه دبیرکلی و ریاست مرکز ملی فوتبال کشورمان را در کارنامه دارد، برای عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و تصدی جایگاه نمایندگی باشگاه‌ها در این بخش ثبت نام کرد.

  • ​مدیرعامل پرسپولیس در انتخابات فدراسیون فوتبال 
    در حالی که خیابان سئول روز شلوغی را سپری می‌کند، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس نیز به این محل آمد و در حالی که تمایلی به گفتگو با خبرنگاران نداشت، وارد ساختمان فدراسیون شد.
    او برای عضویت در هیئت رییسه به عنوان نمایندگان باشگاه‌ها ثبت نام کرده و تلاش می‌کند تا نظر مجمع عمومی را برای ورود به هیئت رییسه جلب کند.

  • واعظ آشتیانی هم نامزد ریاست و هم نایب رئیسی فدراسیون فوتبال/دبیرکل سابق هم آمد
    یک نامزد دیگر به افراد داوطلب برای پست ریاست فدراسیون فوتبال اضافه شد.
    به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا اسدی، دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال و مدیرعامل پیشین باشگاه نساجی برای  حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به این محل آمد.
    او تصمیم گرفته امیر رضا واعظ آشتیانی، مدیرعامل اسبق استقلال و قائم مقام سازمان تربیت بدنی را به عنوان نایب رئیس اول و صادق رئیسی کیا، مدیرعامل سابق راه آهن را به عنوان نایب رییس دوم خود معرفی کند.
    این در حالیست که واعظ آشتیانی نیز برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام و علیرضا اسدی را به عنوان نایب رئیس اول و صادق رئیسی کیا را به عنوان نایب رئیس دوم معرفی کرده است.

  • محمد آخوندی عضو شورای شهر تهران برای نامزدی در انتخابات فدراسیون فوتبال، در ساختمان این فدراسیون حاضر شد.
    عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، سابقه فعالیت در هیات مدیره باشگاه هایی همچون سایپا و نساجی مازندران و مدیرکلی روابط عمومی سازمان تربیت بدنی سابق در کارنامه محمد آخوندی دیده می شود.

    محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس سونگون که پیش از این توسط عزیزالله محمدی نامزد ریاست فدراسیون فوتبال به عنوان نایب رئیس دوم معرفی شده بود لحظاتی قبل برای عضویت به عنوان نماینده باشگاه‌ها در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرد.
  • همچنین اسماعیل حیدرپور مدیرعامل شهر خودرو مشهد برای تصدی این پست به ساختمان فدارسیون فوتبال آمد و ثبت‌نام کرد.
    این پست پیش از این در اختیار مهرداد سراجی مدیرعامل اسبق باشگاه سایپا قرار داشت اما وی در مجمع 10 خرداد فدراسیون فوتبال برکنار شد.

  • درودگر :من و ماجدی و صوفی ثبت نام کردیم

صادق درودگر در مورد آخرین روز ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ماجدی امروز صبح از من خواست برای نایب رئیس دوم ثبت نام کنم. من هم این کار را انجام دادم. خودش هم برای ریاست ثبت نام کرد. صوفی هم برای نایب رئیسی اول ثبت نام کرد.

  • وی در مورد اینکه سایت فدراسیون اعلام کرده ماجدی در انتخابات شرکت نمی کند، گفت: صبح با او آمدم. ثبت نام من کامل شد. کلیه مدارک هم کامل شد. اثر انگشت هم زدند. من با چشم خودم دیدم. من هم به حرف او آمدم و ثبت نام کردم. مدارکم هم کامل شد. صوفی هم آمد و با اینکه می خواست به اهواز برود، ثبت نام کرد و رفت.

    درودگر در مورد اینکه اگر این خبر سایت فدراسیون صحت داشته باشد آیا انصراف می‌دهد، گفت: وقتی همه بگویند یک نفر بیاد بیاید، همه باید انصراف بدهند! ماجدی ثبت نام و فرم پر کرد. نمی دانم چرا سایت فدراسیون این خبر را اعلام کرده، حتما مصلحتی بوده و خودم هم بنا نداشتم ثبت نام کنم. قبل از اینکه بیایم هم با بهاروند مشورت کردم. گفت حتما برو و ثبت نام کن.  من از خبر سایت فدراسیون فوتبال اطلاع ندارم.

  • حضور سرپرست سابق پرسپولیس برای انتخابات /نماینده تاج به فدراسیون فوتبال آمد
    مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس برای انتخابات فدراسیون فوتبال در ساختمان این فدراسیون حاضر شد.
    به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال ادامه دارد، امروز بهروز منتقی در محل فدراسیون فوتبال حاضر شد.منتقمی سابقه سرپرستی باشگاه پرسپولیس و ریاست کمیسیون بازاریابی کمیته ملی المپیک را در کارنامه دارد.حدود ساعت 14 نیز منصور قنبرزاده که از وی به عنوان نایب رئیس دوم مهدی تاج در انتخابات فدراسیون یاد می‌شود نیز وارد ساختمان فدراسیون شد.

  • ماجدی در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت نمی کند

سید میرشاد ماجدى سرپرست فدراسیون فوتبال در انتخابات ریاست این فدراسیون شرکت نمى کند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدى که از اسفندماه سال گذشته سرپرستى فدراسیون را بر عهده دارد هیچ تصمیمى براى حضور در انتخابات نخواهد داشت و به عنوان یکى از اعضا به فعالیت خودش در هیات رییسه فدراسیون ادامه مى دهد.

  • مهدی تاج، رییس پشیین فدراسیون فوتبال، رسما وارد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شد.

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک او با توجه به تجربه ریاست فدراسیون فوتبال یکی از شانس های اصلی برای حضور دوباره روی صندلی ریاست ساختمان سئول خواهد بود.
مهدی تاج، مهدی محمد نبی و منصور قنبرزاده را به عنوان نایب رییس اول و دوم خود به مجمع عمومی فدراسیون فوتبال معرفی کرده است.
امروز روز پایانی ثبت نام انتخابات ریاست و اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال است. پیش بینی می شود مهدی محمد نبی و میرشاد ماجدی هم ثبت نام خود را به عنوان نامزد ریاست فدراسیون فوتبال قطعی کنند. پیش تر عزیزالله محمدی به عنوان یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام خود را قطعی کرد اما حیدر بهاروند از نهایی کردن ثبت نام خود انصراف داد.

  • مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد رجائیان که پس از حدود یکسال حضور در هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک، یک ماه قبل به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد، امروز در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران ثبت‌نام کرد.

وی که طی یک ماه اخیر ضمن تمدید قرارداد دو ساله سید مهدی رحمتی به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم، فعالیت جدی در نقل و انتقالات تابستانی داشته و ضمن درآمدزایی بیش از ۱۰ میلیارد تومانی، سعی کرده به مباحث زیرساختی ازجمله آماده‌سازی ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک توجه کند، حالا وارد عرصه انتخابات فدراسیون شده است.

رجائیان  با حضور در ساختمان فدراسیون فوتبال، به‌عنوان نماینده باشگاه‌ها در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرد.

تاکنون علاوه بر رجائیان، مدیران عامل دو باشگاه گیتی‌پسند اصفهان و استقلال خوزستان نیز در این بخش ثبت‌نام کرده‌اند.

19 تیرماه 1401

  • یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال با اقدام خود باعث تعجب خبرنگاران و دست اندرکاران فدراسیون فوتبال شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در فاصله یک روز مانده تا پایان زمان ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال امروز برخی داوطلبان حضور در این انتخابات با حضور در دبیرخانه فدراسیون برای ثبت نام اقدام کردند.
* صبح امروز میرشاد ماجدی، سرپرست فدارسیون به همراه منصور قنبرزاده، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ و صادق درودگر، دیگر عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ به ساختمان فدراسیون آمدند و همین‌ امر شایعه اقدام آن‌ها برای ثبت نام در انتخابات را ایجاد کرد اما چنین کاری را انجام ندادند.

* ماجدی و قنبرزاده شب گذشته پیشنهاد حیدر بهاروند را برای پست نواب رئیسی رد کرده بودند. البته رئیس سازمان لیگ پس از این اقدام از حضور در انتخابات فدراسیون انصراف داد.

*یکی از افرادی که سابقه حضور در کادرفنی فصل گذشته تیم ماشین سازی تبریز را دارد، برای ثبت نام در انتخابات به فدراسیون آمد‌. او در اقدامی عجیب طبق هماهنگی قبلی چند نفر را به عنوان خبرنگار با خود به مقابل فدراسیون آورده بود تا حضورش در انتخابات را پوشش بدهند. این موضوع سبب تعجب خبرنگاران حاضر در محل، کارکنان فدراسیون و حتی حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون شد. البته او نواب رئیس خود را هم تعیین کرده بود.

  •  کیوان بابادی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان نیز برای عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون و تصدی پست نماینده باشگاه‌ها در هیات رئیسه ثبت نام کرد. پستی که پس از برکناری مهرداد سراجی در مجمع ۱۰ خرداد بلاتصدی مانده است.

* طبق هماهنگی کامرانی‌فر، از خبرنگارانی که در روز عید قربان به فدراسیون رفتند با صرف ناهار پذیرایی شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: