پایگاه خبری خانه فوتبال:

اقتصاد آنلاین:صدور گواهینامه در کمتر از ۷۲ ساعت ، عدم توقیف خودروهایی که بالای ٣ میلیون جریمه دارند، تحویل ۷۲ ساعته کارت خودرو و تقسیط مبلغ جریمه رانندگی به عنوان طرح عیدانه پلیس برای هموطنان در حوزه راهنمایی و رانندگی در نظر گرفته شده است.
رئیس پلیس راهور از طرح عیدانه پلیس برای هموطنان در حوزه راهنمایی و رانندگی خبر داد. سردار سید کمال هادیانفر گفت: پلیس فراجا برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد وظیفه مشخصی دارد، همچنین به دلیل نزدیک شدن به عید غدیر ما طرحی را برای رانندگان در نظر گرفتیم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: افرادی که به تازگی گواهینامه می‌گیرند یا تغییر پایه در گواهینامه دارند، حداکثر ظرف ۷۲ ساعت گواهینامه آن‌ها به در منزلشان ارسال می‌شود.

به گفته رئیس پلیس راهور فراجا، افرادی که قادر به پرداخت جریمه نیستند، در طرح تقسیط شرکت و به دفاتر خدمات پلیس مراجعه کنند. او همچنین گفت: مقرر شد خودروهایی که بالای ٣ میلیون جریمه دارند، در بازه زمانی عید قربان تا عید غدیر توقیف نشوند.

هادیانفر گفت: آخرین عیدانه پلیس تحویل ۷۲ ساعته کارت خودرو به شرط درست بودن اطلاعات و آدرس است. افرادی که حکم مأموریت و مجوز سفر در ایام کرونا داشتند اما در آن زمان جریمه شدند، می‌توانند برای پاک کردن جرائم به مراکز اجرائیات پلیس در سراسر کشور مراجعه کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: