پایگاه خبری خانه فوتبال:

دیدار تدارکاتی دو تیم لیورپول و منچستریونایتد در کشور تایلند با پیروزی 4-0 شیاطین سرخ به پایان رسید.
به گزارش "ورزش سه"، دو تیم لیورپول و منچستریونایتد که در اردوهای تدارکاتی پیش‌فصل خود به تور آسیا رفته‌اند، امروز در تایلند در یک دیدار رودرروی هم قرار گرفتند. دیداری که با نتیجه غیرمنتظره 4-0 به سود یونایتد به پایان رسید تا اریک تن‌هاخ در اولین بازی رسمی خود به عنوان سرمربی شیاطین سرخ نتیجه‌ای عالی به‌دست بیاورد.
تنها 12 دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود که جیدون سانچو برای یونایتد گلزنی کرد. به این ترتیب نام سانچو به عنوان اولین گلزن یونایتد در دوران مربی‌گری اریک تن‌هاخ ثبت شد.

ما دو گل بعدی شیاطین سرخ توسط دو بازیکنی به نظر رسید که به نظر نمی‌رسید در فصل آینده نقش مهمی در تیم اریک تن هاخ داشته باشند؛ فرد و آنتونی مارسیال.

 

 

فرد در دقیقه 30 دروازه لیورپول را باز کرد. بازیکنی که در چهار فصل حضور خود در اولدترافورد تنها هشت گل برای تیمش به ثمر رسانده بود. این بازیکن برزیلی با یک ضربه چیپ تماشایی، آلیسون را مقهور کرد تا یونایتد با نتیجه 2-0 از لیورپول پیش بیفتد.

ه دقیقه بعد نوبت به آنتونی مارسیال رسید تا برای تیم تن‌هاخ گلزنی کند. مهاجم فرانسوی در نیمه دوم فصل گذشته به صورت قرضی به سویا واگذار شده بود.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم فاکوندا پلیستیری، یکی از بازیکنان پرورش‌یافته آکادمی یونایتد که بعد از درخشش در تیمهای رده سنی حالا به تیم اصلی باشگاه اضافه شده موفق شد چهارمین گل را وارد دروازه شاگردان یورگن کلوپ کند.

53KYLZphxWkX

با توجه به اینکه دو تیم در این بازی هیچ محدودیتی برای تعویض بازیکن نداشتند؛ روی‌هم‌رفته 32 بازیکن از دو تیم فرصت این را پیدا کردند تا در این مسابقه به میدان بروند. به خصوص در نیمه اول، لیورپول بازیکنانی را به میدان فرستاد که نسبت به بازیکنان یونایتد کمتر شناخته شده بودند.

یورپول در طول بازی دقایق خوبی هم داشت و چندین بار تا یک قدمی گلزنی پیش رفت و حتی توپ را به تیر دروازه کوبید. اما در نهایت شاگردان کلوپ این بازی را 4-0 واگذار کردند. محمد صلاح در این بازی بهترین عملکرد را در بین بازیکنان لیورپول داشت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: