پایگاه خبری خانه فوتبال:

کاپیتان‌های پرسپولیس لحظاتی پیش با حضور در محل باشگاه به دنبال جلسه‌ای فوری با مدیرعامل هستند.
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تمرینات پرسپولیس طی چند روز اخیر استارت خورده، هنوز وعده‌های مدیران باشگاه در خصوص پرداختی مطالبات و پیش پرداخت محق نشده تا اکنون کاپیتان‌های این تیم پیگیر این موضوع باشند.
تمرین پرسپولیس در شرایطی برخلاف برنامه ریزی یحیی گل محمدی با دو روز تاخیر استارت خورد که همان مقطع شایعاتی مبنی بر نارضایتی بازیکنان بابت عدم پرداخت مطالبات وجود داشت. در این رابطه حتی بحث عدم استارت تمرینات تا زمان پرداخت نیز مطرح شده بود که در ادامه با نظر کادرفنی و بازیکنان باتجربه، تصمیم بر این شد که با پیگیری تمرینات، در انتظار برآورده شدن وعده مدیران باشند.

یحیی گل محمدی نیز چندی پیش در گفتگویی که در حاشیه تمرین این تیم داشت، نسبت به عدم پرداخت مطالبات گلایه‌های خود را مطرح کرد و حتی با اشاره به تصمیم بازیکنان برای اعتصاب، مدعی شد که انتظار دارد باشگاه و مدیران تیم هرچه زودتر نسبت به این موضوع اقدام لازم را صورت دهند.

اما اکنون در آستانه شروع اردوی داخلی پرسپولیس، بازیکنان پرسپولیس در رختکن و پیش از تمرین امروز گلایه‌های جدی خود را در این خصوص مطرح کردند و مدعی شدند که مساله باید هر چه زودتر از سوی باشگاه پیگیری شود. موضوعی که به دو دو کاپیتان تیم (کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه) اطلاع داده شد و در نهایت تصمیم بر این شد که این دو با حضور در محل باشگاه، موضوع را از سوی رضا درویش پیگیر شوند.

کاپیتان‌های پرسپولیس نیز بلافاصله بعد از انجام مرحله اول تمرین امروز که در کمپ تمرینی سیدجلال حسینی برگزار شد، مستقیما راهی باشگاه شدند تا خواهان جلسه‌ای فوری با رضا درویش شوند. کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه لحظاتی پیش با لباس تیم وارد ساختمان باشگاه شدند تا با انجام جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه، موضوع را از سوی وی پیگیر شوند.

مساله اما اینجاست که خزانه باشگاه پرسپولیس در حال حاضر کاملا خالی است و حتی باعث شده تا شرایط برپایی اردوی خارج از کشور برای یحیی گل محمدی و تیمش نیز مهیا نباشد. باید دید کامیابی نیا و عالیشاه در پایان جلسه احتمالی با رضا درویش به چه نتیجه ای خواهند رسید و چه وعده ای از مدیرعامل باشگاه دریافت خواهند کرد که جو رختکن را فعلا آرام کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: