پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی عبدی در پرسپولیس می‌ماند اگر...
مهاجم جوان پرسپولیس که با پیشنهاد باشگاه پرتغالی مواجه شده، تمایل قلبی‌اش ادامه همکاری با سرخ‌هاست.
به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی که فصل گذشته با ثبت هفت گل در جریان بازی به عنوان برترین گلزن این تیم شناخته شد، فصل جدید را با اهداف بزرگی دنبال خواهد کرد. مهاجم شمالی پرسپولیس که اکنون با پیشنهاد جدی باشگاه چاوز پرتغال که به تازگی به لیگ برتر این کشور صعود کرده مواجه شده، مذاکراتی در این رابطه با باشگاه پرسپولیس داشته است.

باشگاه پرتغالی اما در پیشنهادی که به باشگاه پرسپولیس برای در اختیار گرفتن این مهاجم داشته، ادعا کرده که در این فصل خواهان جذب قرضی مهدی عبدی است و فصل آتی اما با نهایی و قطعی کردن قرارداد، 500هزار دلار به پرسپولیس پرداخت خواهد کرد. موضوعی که از سوی باشگاه پرسپولیس تا این لحظه رد شده است اما هنوز پنجره مذاکرات بین دو طرف باز است.

عبدی قرار است به زودی با حضور در باشگاه اما مذاکراتی با مدیران تیم داشته باشد تا در خصوص آینده‌اش تصمیم نهایی را اتخاذ کند. مهاجم جوان پرسپولیس تمایل قلبی‌اش ادامه حضور در این تیم و دستیابی به هدف بزرگ خود برای کسب عنوان آقای گلی فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر است. با توجه به خریدهای ویژه پرسپولیس در این فصل و جذب برترین پاسورهای فصل گذشته، هر مهاجمی دوست دارد که کار را در این تیم دنبال کرده تا بتواند شانس بزرگی برای آقای گلی برای خود متصور باشد. هدفی که عبدی نیز در وهله اول آن را دنبال می‌کند.

با این حال موضوع مهمی که احتمالا طرفین در مذاکره جدیدی که به زودی دنبال خواهند کرد مربوط به شرایط قرارداد خواهد بود. مبلغ قرارداد فعلی مهدی عبدی در حال حاضر پایین‌تر از دیگر بازیکنان است و او قصد دارد در مذاکره با مدیران تیم، آن را با تغییراتی مواجه کند. موضوعی که البته بعید است موردتوجه مدیران پرسپولیس نیز قرار نگیرد. خصوصا اینکه او در قرارداد قبلی‌اش بند مربوط به فسخ قرارداد را دارد که در مذاکره جدید می‌تواند با تغییر آن، شرایط را به سود طرفین کند.

باید دید در نهایت عبدی و پرسپولیس برای ادامه همکاری به توافق خواهند رسید یا این مهاجم تصمیم به حضور در لیگ پرتغال خواهد گرفت تا همسایه علی علیپور به عنوان همشهری‌اش شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: