پایگاه خبری خانه فوتبال:

در روزهای اخیر انتقادات زیادی نسبت به عملکرد مدیر تیم ملی فوتبال مطرح شده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حواشی مربوط به سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نهایت با حکم اعضای هیات رییسه برای ابقای دراگان اسکوچیچ تا حد زیادی به اتمام رسید.

البته سرمربی کروات در جریان دفاعیه از عملکرد خودش در نشست اخیر با اعضای هیات رییسه اعلام کرده با توجه به اینکه تمرکز او روی مسائل فنی معطوف شده باید حمید استیلی به عنوان مدیر تیم ملی عملکرد بهتری نسبت به بی‌نظمی های اخیر در اردو داشته باشد.

هرچند این روزها استیلی همچنان پیگیر امور مربوط به تیم ملی است اما غیبت او در نشست اخیر اعضای هیات رییسه با اسکوچیچ ثابت کرد این دو نفر از هم فاصله گرفته‌اند.

البته برخی رفتارهای اخیر مدیر تیم ملی به ویژه سفر غیر مرتبط او به کیش همزمان با شدت گرفتن حواشی مربوط به ماندن یا جدایی حتی سبب انتقاداتی نسبت به او شده اما باید دید در نهایت فدراسیون فوتبال چه تصمیمی در ارتباط با استیلی اتخاذ خواهد کرد.

 طبق پیگیری‌ها با وجود دلخوری اسکوچیچ نسبت به عملکرد استیلی در برخورد با بی‌نظمی ها فدراسیون اجازه نخواهد داد سرمربی تیم ملی نسبت به اختیارات مدیران فدراسیون برای تعیین تکلیف استیلی ورود کند.

از طرفی با توجه به اینکه میرشاد ماجدی ارتباط بسیار نزدیکی با استیلی دارد در نهایت باید دید با وجود انتقادات اخیر نسبت به عملکرد مدیر تیم ملی، آیا سرپرست فدراسیون حاضر خواهد شد با او قطع همکاری کند؟

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: