پایگاه خبری خانه فوتبال:

رونالدو به 3 دلیل تصمیم دارد منچستریونایتد را به مقصد تیمی دیگر ترک کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، 3 هفته پیش در بیانیه‌ای جنجالی، کریستیانو رونالدو به باشگاه منچستریونایتد اطلاع داد که خواهان جدایی از این باشگاه است.
بازیکنی که در فصل گذشته در بوق و کرنا به اولدترافورد بازگشت، علاقه‌ای به حضور در پروژه بازسازی یونایتد با تن‌هاگ ندارد و تصمیم گرفته، هر طور شده به تیمی دیگر منتقل شود.

رونالدو در اردوی پیش فصل یونایتد غیبت کرد و این باشگاه علت آن را «دلایل خانوادگی» دانست.هنوز مشخص نیست که تصمیم کریستیانو برای آینده خود چیست و این بازیکن 38 ساله فصل آینده در کدام تیم توپ خواهد زد.

رسانه‌ها در همان ابتدا نوشتند که علت اصلی علاقه رونالدو به خروج از منچستریونایتد حضور در لیگ قهرمانان اروپاست و نمی‌خواهد با این باشگاه در لیگ اروپا حاضر شود. به همین علت ژرژ مندز تمام توان خود را گذاشته تا در پنجره تابستانی رونالدو را به تیمی دیگر منتقل کند ولی هیچ تیمی علاقه‌مند به جذب او نیست.

3 دلیل اصلی برای خروج رونالدو از منچستریونایتد را در زیر بخوانید:

*کسب و کار جورجینیا

نامزد رونالدو به شدت علاقه‌مند است تا به اسپانیا بازگردد. ستاره سابق رئال مادرید 9 سال در اسپانیا حضور داشت و از این طریق جورجینیا تلاش دارد تا او را دوباره با لالیگا بازگرداند.

نشریه اسپورت نوشت که نامزد رونالدو دوست دارد به جایی که در آن رشد کرده و بزرگ شده بازگردد. مادرید شهر مورد علاقه اوست و 6 سال پیش با رونالدو در همان جا آشنا شده است. از طرفی کریس نیز به شدت علاقه‌مند به بازگشت به مادرید است و به همین علت مندز سعی دارد او را به تیمی حتی مثل اتلتیکو برساند.

اتلتیکو در گزارش‌ها گفته شده دوست دارد رونالدو را به خدمت گیرد ولی به دلیل شرایط اقتصادی باید 2 مهاجم خود را به فروش برساند که این موضوع غیرممکن است. به همین علت به نظر می‌رسد جدای از اینکه رونالدو، اسطوره رئال با رسیدن به اتلتیکو منفور هواداران کهکشانی‌ها خواهد شد، این انتقال نهایی نخواهد شد.

*آرزوی خانواده

رونالدو متولد شهر مادیرا پرتغال است و فوتبالش را در اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد. او در پرتغال معروف شد و با نظر فرگوسن به منچستریونایتد رسید و به یکی از بهترین‌های تاریخ نام گرفت.

مادر رونالدو همواره در مصاحبه‌های خود عنوان کرده که دوست دارد پسرش به اسپورتینگ و کشور پرتغال بازگردد ولی خود شخص رونالدو چنین نظری ندارد.

رونالدو چندی پیش در واکنش به اخبار انتقالش به اسپورتینگ لیسبون شخصاً دست به کار شد و در فضای مجازی انتقالش به این باشگاه را نادرست دانست. با این حال فشار خانواده و آرزوی مادرش این است که کریستیانو به اسپورتینگ بازگردد و در سال‌های آخر فوتبالش در این تیم بازی کند.

مادر رونالدو سال پیش صراحتا گفت: من به تورین می‌روم تا او را متقاعد کنم که پرتغال برود. سال آینده او در «آلواده»، استادیوم باشگاه اسپورتینگ لیسبون بازی خواهد کرد و من او را راضی خواهم کرد.

*تاثیر مسی

با اینکه مسی و رونالدو دیگر ستاره‌های اول دنیای فوتبال نیستند ولی نمی‌توان کتمان کرد که رقابت آنها همواره وجود خواهد داشت. فصل گذشته هر 2 در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتند ولی این فصل ، مسی می‌تواند با درخشش در پاریس آمار خود را به کریستیانو نزدیک کند.

15 گل تفاوت رونالدو و مسی خواهد بود و فوق ستاره پرتغالی نمی‌خواهد یک فصل دور از لیگ قهرمانان اروپا بماند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: