پایگاه خبری خانه فوتبال:

مربی جدید پرسپولیس در کشور برزیل بیشتر در تیم اینترناسیونال کار کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، با جدایی حمید مطهری از کادر فنی پرسپولیس، مسئولان این باشگاه به دنبال یک مربی خارجی بودند که به نظر می‌رسد با مربی 47 ساله‌ای که در سنین جوانی مربیگری را آغاز کرده به توافق رسیدند.
اوسمار لوس ویرا، متولد تابستان 1975 کارش را در سنین جوانی با هدایت تیم آکادمی اینترناسیونال آغاز کرد. در سال 2009 و زمانی که 34 سال سن داشت، مربی تیم ژوونتود برزیل شد ولی خیلی زود به دلایل نتایج ضعیف کنار رفت.
پس از برکناری در تیم اصلی ژوونتود، به تیم جوانان اینترناسیول بازگشت و یک مدتی نیز هدایت آکادمی فلومیننسه را برعهده داشت.
مربی برزیلی جدید پرسپولیس بیشتر در زمینه جوانان کار کرد تا اینکه پس از 2 سال کار در تیم زیر 20 سال کورینتیانس ، در فصل 2017-2018 دستیار مربی اصلی شد و سپس به تیم اصلی راه پیدا کرد.

DMDCibOxj07w

اوسمار ویرا در سال 2019 هدایت گوارانی و ویتوریا را برعهده داشت و در سال 2020 دوباره به عنوان دستیار به اینترناسیول پیوست تا انتهای فصل 2021 در این تیم ماند.

در آغاز فصل 2021-2022 هدایت سیانورته را برعهده گرفت. تیمی که در لیگ اصلی برزیل نیست و  در لیگ سطح اول ایالت پارانای کشور برزیل بازی می‌کند.

در مجموع ویرا در اینترناسیول به عنوان دستیاری عملکرد بهتری نسبت با سایر تیم‌ها از خود به ثبت رسانید. باید دید در ایران و باشگاه پرسپولیس چه عملکردی از خود نشان خواهد داد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: