پایگاه خبری خانه فوتبال:

با اعلام رسمی باشگاه استقلال، دیدار دوستانه این تیم برابر الوکره قطر که قرار بود عصر امروز برگزار شود، لغو شد.
به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که باشگاه الوکره قطر با صدور اطلاعیه ای از لغو دیدار این تیم برابر سومقاییت آذربایجان و انجام یک بازی تدارکاتی مقابل استقلال خبر داد. دیداری که با توجه به حضور امید ابراهیمی در ترکیب قطری ها می توانست از جذابیت های زیادی برخوردار باشد.
اما فاصله کم زمانی دیدار روز گذشته مقابل فاتح کاراگومروک با الوکره سبب شده بود که اینگونه تصور شود که ریکاردو ساپینتو قصد دارد در بازی با دو تیم از دو ترکیب متفاوت استفاده کند اما با توجه به حضور اکثر بازیکنان استقلال در دیدار دیروز، ابهامات درخصوص بازی دوستانه امروز نیز بیشتر شد.

در نهایت عصر امروز باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای از لغو دیدار تدارکاتی مقابل تیم قطری خبر داد و علت آن را جلوگیری از احتمال مصدومیت بازیکنان نامید.

در متن اطلاعیه آبی ها آمده است: با توجه به مسابقه روز گذشته استقلال مقابل کاراگومروک ترکیه، جلوگیری از خستگی مضاعف بازیکنانی که در این مسابقه پر فشار حضور داشتند، تمرینات انفرادی بازیکنانی مثل عارف غلامی و کاوه رضایی و تنها یک جلسه تمرین حسین مرادمند با تیم، کادر فنی استقلال ترجیح داد آبی پوشان مقابل حریف قطری خود به میدان نروند.

این تصمیم به اطلاع تیم الوکره هم رسیده و بازیکنان استقلال عصر امروز یک جلسه تمرین به جای بازی دوستانه خواهند داشت.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: