پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهاجم خارجی پرسپولیس؛ سرمان گیج رفت!
ماجرای چند هفته‌ای انتقال کاسیانو دیاز به پرسپولیس پایان یافت و در نهایت این بازیکن راهی تهران نخواهد شد.
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرونده انتقال این مهاجم 33 ساله برزیلی و شاغل در لیگ پرتغال به عنوان جدی‌ترین گزینه پرسپولیس طی چند هفته اخیر دنبال می‌شد و هر بار به دلایلی این انتقال نهایی نشده بود، در نهایت یحیی گل‌محمدی عدم نیاز خود به این بازیکن را اعلام کرد.
این در حالی بود که به نظر می‌رسید کاسیانو نزدیک‌ترین و دست‌یافتنی‌ترین بازیکن برای انتقال به پرسپولیس به نظر می‌رسید. با این حال شرایط به شکلی پیش رفت که در نهایت با توجه به موضوع سنگ‌اندازی‌هایی که در مسیر این انتقال صورت گرفت، یحیی‌ گل‌محمدی ترجیح داد عدم نیاز خود به این بازیکن و پیگیری دیگر گزینه‌ها را به مدیران تیم اعلام کند.

مشکل از جایی شروع شد که با لو رفتن نام کاسیانو دیاز، ایجنت‌های مختلفی به دنبال این انتقال افتادند و با آپشن‌های متفاوت و اغواکننده چه برای باشگاه ویزلا پرتغال و همچنین این بازیکن، شرایط انتقال را سخت‌تر کردند. کار حتی به جایی رسید که این بازیکن با افزایش مبلغ رضایتنامه و قرارداد، حتی درخواست‌های غیرمتعارفی همچون اسکان در زعفرانیه تهران و اقدام برای دریافت ویزای نامزدش را نیز داشت.

 

ا این حال چندی بعد از این خواسته‌های عجیب و جنجالی که باعث عقب نشینی پرسپولیس در مذاکرات شده بود، این بازیکن دچار آسیب دیدگی شد. پرسپولیس اما با پیگیری موضوع مربوط به مصدومیت این بازیکن خواهان دریافت گزارش پزشکی وی شد. با این حال در نهایت اکنون گفته می‌شود پروسه انتقال پردردسر این کاسیانو به پرسپولیس منتفی شده و یحیی و باشگاه دیگر این انتقال را دنبال نخواهند کرد.

شایعه دیگری که طی این روزها شکل گرفته مربوط به انتقال شیخ دیاباته به پرسپولیس است. مهاجم اسبق استقلال که سابقه دستیابی به عنوان آقای گلی را نیز در کارنامه دارد. با این حال پیگیری‌ها نشان می‌دهد که علیرغم پیشنهاد چندباره نزدیکان باشگاه و مشاوران نقل و انتقالاتی به کادرفنی برای این انتقال، یحیی گل محمدی به واسطه خواسته‌های تاکتیکی که برای خط حمله‌اش داشته، با این موضوع مخالفت کرده است و این انتقال نیز صورت نخواهد گرفت.

دیاباته که در دوره حضور آندره‌آ استراماچونی به استقلال پیوسته بود و توانسته بود در همان فصل ابتدایی حضورش به عنوان آقای گلی لیگ دست یابد، در ادامه راهی لیگ قطر شد تا بار دیگر شاگرد این مربی ایتالیایی شود. با این حال علیرغم بحث‌هایی که درباره این انتقال شکل گرفته است، یحیی گل محمدی تا این لحظه پاسخ مثبتی به این موضوع نداده است و با ارائه نام گزینه‌های جدید، خواهان مذاکره باشگاه با این نفرات شده است.

ط حمله پرسپولیس در حال حاضر حامد پاکدل، مهدی عبدی و البته شرزود تمیروف را در اختیار دارد و این در حالیست که بخش اعظم مشکلات فصول اخیر این تیم مربوط به خط هجومی و بحران مهاجم گلزن و قابل اعتماد برای طول فصل بوده است. باید دید در فاصله کوتاه باقیمانده تا شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، این تیم قادر خواهد بود نفرات مدنظر خود برای تقویت خط حمله را به خدمت بگیرد یا این طلسم همچنان تداوم خواهد داشت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: