پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه پورتو با بیانیه‌ای به انتقادات علیه طارمی واکنش نشان داد و شدیدا از بازیکن ایرانی حمایت کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، شنبه شب در چارچوب رقابت‌های دوستانه، تیم فوتبال پورتو با گلزنی مهدی طارمی مقابل موناکو به برتری 2 بر یک رسید ولی این پایان کار نبود.
با اینکه رسانه‌ها به تمجید از ستاره ایرانی پرداختند ولی هواداران تیم‌های رقیب پورتو به شدت در فضای مجازی طارمی را مورد حمله قرار دادند و مدعی شدند که این بازیکن همواره تمارض می‌کند.(اینجا بخوانید)

فرانسیسکو مارکز، مدیر روابط عمومی باشگاه پورتو نسبت به پست‌های هواداران علیه طارمی واکنش نشان داد و شدیدا از مهاجم تیم حمایت کرد.

مدیر باشگاه پورتو نوشت: این اتفاق فقط به خاطر تیم‌های مریضی است که این شک‌ها را بیشتر می‌کنند. چیزی که کاملا خطا بود و باید پنالتی گرفته می‌شد را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: آزار و شکنجه طارمی در حال زیاد شدن است. او مدت‌هاست زیر حمله تیم‌های رقیب قرار گرفته و ما در اینجا باید متحد بمانیم. ما به مدیریت، به سرخیو کونسیسائو و بازیکنان اعتماد کنیم.

مارکز نوشت: تیم‌های رقیب 40 سال است می‌خواهند ما را پایین بکشند. هیچ وقت هم موفق نشدند زیرا ما همیشه می‌دانستیم که تیم را چگونه جمه کنیم. مطمئنا این فصل هم موفق نخواهند شد. زنده باد پورتو

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: