پایگاه خبری خانه فوتبال:

مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 امروز در هتل پارسیان اوین تهران آغاز شد.
16 تیم لیگ بیست و دوم در قرعه کشی لیگ برتر به شرح زیر است:
استقلال، پرسپولیس، سپاهان اصفهان، گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان، مس رفسنجان، آلومینیوم اراک، ذوب‌آهن اصفهان، پیکان، هوادار، نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان، تراکتور، نفت مسجد سلیمان، ملوان بندرانزلی و مس کرمان در قرعه کشی لیگ برتر حضور داشتند.در ابتدای مراسم قرعه کشی لیگ برتر میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال صحبت هایی را عنوان کرد.میرشاد ماجدی در قرعه کشی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: امسال باید شرایط بهتری نسبت به سال گذشته در لیگ ایجاد کنیم. لیگ تغییراتی را در برنامه ریزی خواهد داشت. اجازه بدهید اولویت ما تیم ملی باشد. می دانم سخت است که تیم ها بازی کنند به تعطیلات بروند و دوباره به مسابقات برگرند. اما خواهش می کنم صبر داشته باشند و اجازه بدهند همکاری وهماهنگی بین فدراسیون، باشگاه ها و سازمان لیگ به وجود بیاید.

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: اجازه بدهیم بحث‌های داوری درون خانوادگی بین مدیران حل شود و به زمین بازی کشیده نشود. مطمئن هستم ورود VAR را امسال انجام می‌دهیم. شاید در نیم فصل اول نشود اما قول می دهیم با بهترین امکانات و کیفیت آن را وارد کنیم. خواهش می کنم باشگاه ها اجازه بدهند داوارن آنچه در ذهنشان هست انجام بدهند. اشتباهات هم سهوی است. به داوران فراغت بال بدهند و اجازه بدهند آنچه صلاح است انجام بدهند و خشونت ها را کاهش بدهیم.

وی افزود: هرچقدر در مسائل مختلف اجتماعی کشور نگاه می کنیم خشونت بالا است. در زمین چمن هم بیش از بیش بروز پیدا می کند. در رشته های دیگر حتی در رشته های دانشگاهی هم کشیده شده است. اگر مقداری سعه صدر داشته باشیم می توانیم در فوتبال این خشونت ها را کاهش بدهیم. به این ترتیب در رشته های دیگر هم کاهش پیدا می کند. خیلی خوب است که فوتبالی ها در کنار هم هستند.

*دربی پایتخت مقابل استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم و به میزبانی استقلال برگزار می شود.

*در هفته اول استقلال میزبان سپاهان خواهد بود و پرسپولیس در اصفهان میهمان ذوب آهن است.

تصاویر قرعه کشی لیگ برتر به تفکیک هفته ها

گزارش تصویری قرعه کشی لیگ برتر فوتبال

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: