پایگاه خبری خانه فوتبال:

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: با افرادی که دوست دارند فوتبال ما در این سطح از آشفتگی بماند، عناد داریم.
علیرضا اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد رد صلاحیت خود برای انتخابات فدراسیون فوتبال توسط کمیته بدوی انتخابات اظهار داشت:‌ با من تماس گرفته‌اند اما هنوز نامه را دریافت نکرده‌ام و نمی‌دانم دقیقا چه جزئیاتی در آن وجود دارد. قرار بر چنین موضوعی نیز باشد مشکلی نداریم زیرا با توجه به اتفاقاتی که در برنامه فوتبال برتر رخ داد انتظار این اتفاق را داشتیم.

وی افزود: در آن برنامه اعلام کردیم اعضای اصلی کمیته بدوی صلاحیت رسیدگی به وضعیت نامزدها را ندارند اما یک عضو حقوقدان علی‌البدل کمیته روی خط آمده و می‌گوید صلاحیت دارند. اگر سه عضو اصلی این کمیته صلاحیت دارند خودشان باید می‌آمدند و دفاع می‌کردند. در این وضعیت دیگر جایگاهی برای عضو علی‌البدل نمی‌ماند. سایر مسائل حاشیه‌ای است.

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال تصریح کرد:‌اکنون نیز مراحل قانونی را طی می‌کنیم و به مرجع بالاتر یعنی کمیته استیناف می‌رویم. در نهایت دوست داریم حال فدراسیون فوتبال خوب شود و آدم‌های بهتری بیایند. اما وقتی اصرار دارند برخی مسائل خارج از قوانین و مخالف اساسنامه در حوزه اجرا انجام شود، این تخلفات را پیگیری می‌کنیم.

اسدی ادامه داد: این مسائل حال فوتبال ما را خوب نمی‌کند اما اگر دوستان راضی به چنین اتفاقاتی هستند، ایرادی ندارد. همچنان در جایگاه یک منتقد فعالیت خواهیم کرد زیرا دوست داریم جامعه به سطح ایده‌آل خود برسد. با هیچکس هم سر عناد نداریم اما با افرادی که دوست دارند فوتبال در این سطح آشفتگی بمانند عناد داریم و بر همین اساس برای بهتر شدن حال فوتبال در حوزه قانون‌گذاری، اجرا و مجمع تلاش خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: برخی ارکان سبب می‌شوند حال جامعه فوتبال خوب نباشد اما نیاز است گروهی متخصص خیلی خوب، توانمند، سالم، خوش فکر، آرام و با اخلاق وارد شود و در یک برنامه رادیویی یا تلویزیونی عملکرد تک تک این افراد را به نقد بکشد و جامعه را آگاه کند. آنها باید نسبت به اعمالی که انجام می‌دهند یا خواهند داد  جوابگو باشند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: