پایگاه خبری خانه فوتبال:

تسنیم:۴ مرد جوان با جعل عنوان و در لباس ماموران پلیس، برای سرقت ۲۵ هزار دلار از یک پیک موتوری، اقدام به آدم‌ربایی کردند.
ظهر امروز چهارشنبه دوازدهم مردادماه، رسیدگی به پرونده "جعل عنوان ماموران پلیس، سرقت 25 هزار دلار و آدم‌ربایی یک مرد جوان در میدان فردوسی" در دستور کار بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی بازپرس پرونده مشخص کرد، مرد جوان که برای فروش ارز در سطح شهر تهران به عنوان پیک موتوری، اقدام به جابه‌جایی دلار در میدان فردوسی می‌کرد، توسط 2 موتورسیکلت و 4 سرنشین که خودشان را ماموران پلیس معرفی کرده بودند، متوقف شد.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، این ماموران قلابی با بستن دستان مرد جوان، وی را به سمت پل امام علی(ع) ربوده و در آنجا اقدام به سرقت 25 هزار دلار کردند و در ادامه با موتورسیکلت‌های خود از محل متواری شدند.

بدین ترتیب کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و پی بردند، مالباخته دقایقی قبل از وقوع این سرقت، مسیر تردد خود را در میدان فردوسی در اختیار یک مرد میانسال قرار داده است.

در تحقیقات بعدی مشخص شد، مرد میانسال مسیر تردد پیک موتوری را در اختیار 4 مرد جوان برای سرقت و آدم‌ربایی قرار داده است.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات خیلی زود، مرد میانسالی که اطلاعات تردد را اختیار متهمان قرار داده بود، دستگیر کردند و با کشف همین سرنخ، موفق به بازداشت یکی از ماموران قلابی شدند.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه متهمان به شعبه هشتم دادسرای امور جنایی منتقل شدند؛ سارقان در جلسه بازپرسی به سرقت 25 هزار دلار از مرد جوان و آدم‌ربایی وی در میدان فردوسی با همدستی 3 مرد دیگر با شگرد جعل عنوان مامور پلیس آگاهی اعتراف کردند.

تحقیقات در خصوص این پرونده برای کشف جرائم احتمالی توسط محمدامین تقویان؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی ادامه دارد و کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت برای دستگیری 3 متهم فراری وارد عمل شده‌اند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: