پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمد محبی در تمرین صبح امروز استقلال حضور پیدا کرد تا برای بازی با ملوان آماده شود.
به گزارش "ورزش سه"، جذب محمد محبی از سانتاکلارا، یکی از مهمترین اتفافات بازار نقل و انتقالات تابستان امسال بود که آبی های پایتخت موفق شدند این وینگر جوان و بوشهری را به جمع نفرات خود اضافه کنند تا محبی در فصل جدید با پیراهن این تیم به میدان برود.

این بازیکن روز پنج شنبه در آخرین جلسه تمرینی استقلال پیش از بازی با سپاهان حضور پیدا کرد اما به دلیل عدم صدور مجوزهای لازم، نتوانست در دیدار با تیم سابقش به میدان برود.

بعد از شکست در هفته نخست و استراحت یک روزه، شاگردان ساپینتو امروز و برای تقابل با ملوان تمرینات خود را از سر گرفتند و محمد محبی برای دومین بار در تمرینات تیم جدیدش حضور پیدا کرد و پا به پای سایر نفرات مشغول انجام برنامه های کادرفنی شد.

درشرایطی که هنوز تصاویر رسمی از عقد قرارداد محبی با استقلال منتشر نشده، اما امروز و از طریق رسانه رسمی آبی ها عکس این بازیکن در مجموعه انقلاب منتشر شد تا مشخص شود این بازیکن برای همراهی تیمش در دیدار با ملوان، از آمادگی کافی برخوردار است.

eBsBd8fUzeqW

استقلالی ها برای صدور ITC و مجوزات این بازیکن اقدامات لازم را آغاز کرده اند و اکنون همه در انتظار نشستن مبلغ رضایت نامه این بازیکن به حساب سانتاکلارا هستند تا محبی بتواند در دیدار روز پنج شنبه به میدان برود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: