پایگاه خبری خانه فوتبال:

منچستریونایتد پس از رفتار رونالدو در پایان بازی مقابل برنتفورد شدیدا به این بازیکن اخطار داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، اسکای اسپورت انگلیس گزارش داد که منچستریونایتد به فکر فسخ قرارداد رونالدو افتاده است.
رونالدو ماه گذشته تقاضای خروج از منچستریونایتد کرد ولی نتوانست تیمی برای خود در پنجره نقل و انتقالات پیدا کند. او با اینکه 2 تور پیش فصل تیم در تایلند و استرالیا را از دست داد ولی بدون هیچ مشکلی به تمرینات تیم بازگشت و در بازی دوم تیمش در ترکیب اصلی قرار گرفت.

شب گذشته پس از باخت تحقیر آمیز منچستریونایتد مقابل برنتفورد، کریستیانو رونالدو بدون اینکه دستی با سرمربی خود بدهد، با بی‌محلی از کنار او گذشت که به شدت در رسانه‌ها این کار او خبرساز شد.

پس از بازی خفت‌بار منچستریونایتد امروز تن‌هاگ و باشگاه تصمیمی متفاوت گرفته و می‌خواهد با سختگیری بازیکنان خود را به آمادگی بیشتر برساند.

اسکای اسپورت نوشت که منچستریونایتد به رونالدو اخطار داده که اگر تغییری در رفتارش به وجود نیاید، قرارداد او را یک طرفه فسخ خواهد کرد و او را از باشگاه بیرون خواهد انداخت.

از طرف دیگر تن‌هاگ به بازیکنان یونایتد دستور داد که امروز که روز استراحت آنها بود، به کارینگتون بیایند و بیش از 13 کیلومتر بدوند. این کار به این دلیل بود که شب گذشته بازیکنان برنتفورد 13 کیلومتر دویدند که بیشتر از بازیکنان شیاطین سرخ بود.

اوضاع در منچستریونایتد پس از 2 باخت مفتضحانه به شدت بحرانی شده و باید دید چه اتفاقی بر سر این تیم خواهد آمد.

منچستریونایتد دوشنبه آینده در هفته سوم لیگ برتر انگلیس میزبان لیورپول خواهد بود. تیمی که در فصل گذشته در 2 بازی رفت و برگشت 9 گل به ثمر رساند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: