پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت دلار در سال 1400 با نوسانات زیادی روبه رو شد. قیمت دلار تا قبل از انتخابات به 32 هزارتومان هم رسید. قیمت دلار با پیش رفتن مذاکرات وین روند کاهشی به خود گرفت. قیمت دلار در هفته گذشته افزایشی شد. در هفته‌های اخیر انتظارات تورمی در حال بازی با قیمت دلار بوده است

قیمت دلار امروز دوشنبه 24 مرداد 1401

دلار در بازار آزاد با کاهش ۰.۶۶ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۹,۹۷۰ تومان معامله شد.دلار در صرافی ملی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۲۹ تومان افزایش، ۲۸,۱۰۰ تومان نرخ گذاری شد.دلار در بازار متشکل در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۲۲ تومان افزایش، ۲۷,۹۶۰ تومان نرخ گذاری شد.دلار در سامانه سنا با افزایش ۰.۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۸,۱۰۰ تومان معامله شد.دلار کانادا در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۵۴۸ تومان کاهش، ۲۳,۶۲۰ تومان نرخ گذاری شد.

جدول قیمت دلار در بازارهای مختلف
  قیمت بروزرسانی
دلار در بازار آزاد 29,970.00 تومان 11:50
دلار در صرافی ملی 28,100.00 تومان 11:26
دلار در بازار متشکل 27,960.00 تومان 11:28
دلار در سامانه سنا 28,100.00 تومان 11:27
دلار کانادا 23,620.00 تومان روز قبل

قیمت دلار در بازار آزاد

امروز دلار در بازار آزاد مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در بازار آزاد که روز قبل تا ۳۰,۱۷۰ (سی هزار و یکصد و هفتاد ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ مصادف با ۱۵ آگوست ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۶۶ درصدی به ۲۹,۹۷۰ (بیست و نه هزار و نهصد و هفتاد ) تومان رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر دلار در بازار آزاد
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲۹,۹۷۰ -۲۰۰.۰۰ -۰.۶۷ 11:50
۳۰,۱۷۰ -۷۰۰.۰۰ -۲.۳۳ روز قبل
۳۰,۸۷۰ -۴۰.۰۰ -۰.۱۳ ۲ روز پیش

قیمت دلار در صرافی ملی امروز 24 مرداد 1401

امروز دلار در صرافی ملی مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۲۸,۰۷۱ (بیست و هشت هزار و هفتاد و یک ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ مصادف با ۱۵ آگوست ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۱ درصدی به ۲۸,۱۰۰ (بیست و هشت هزار و یکصد ) تومان رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر دلار در صرافی ملی
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲۸,۱۰۰ ۲۹ ۰.۱ 11:26
۲۸,۰۷۱ ۲۰ ۰.۰۷ روز قبل
۲۸,۰۵۱ ۵۴ ۰.۱۹ ۲ روز پیش

قیمت دلار در بازار متشکل

امروز دلار در بازار متشکل مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۲۷,۹۳۸ (بیست و هفت هزار و نهصد و سی و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ مصادف با ۱۵ آگوست ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۰۷ درصدی به ۲۷,۹۶۰ (بیست و هفت هزار و نهصد و شصت ) تومان رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر دلار در بازار متشکل
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲۷,۹۶۰ ۲۲ ۰.۰۷ 11:28
۲۷,۹۳۸ ۲۶ ۰.۰۹ روز قبل
۲۷,۹۱۲ ۲۷ ۰.۰۹ ۲ روز پیش

قیمت دلار در سامانه سنا

امروز دلار در سامانه سنا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در سامانه سنا که روز قبل تا ۲۸,۰۷۱ (بیست و هشت هزار و هفتاد و یک ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ مصادف با ۱۵ آگوست ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۱ درصدی به ۲۸,۱۰۰ (بیست و هشت هزار و یکصد ) تومان رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر دلار در سامانه سنا
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲۸,۱۰۰ ۲۹ ۰.۱ 11:27
۲۸,۰۷۱ ۲۰ ۰.۰۷ روز قبل
۲۸,۰۵۱ ۵۴ ۰.۱۹ ۲ روز پیش

قیمت دلار کانادا

روز قبل دلار کانادا مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار کانادا که ۲ روز پیش تا ۲۴,۱۶۸ (بیست و چهار هزار و یکصد و شصت و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ مصادف با ۱۵ آگوست ۲۰۲۲ - با کاهش ۲.۳۲ درصدی به ۲۳,۶۲۰ (بیست و سه هزار و ششصد و بیست ) تومان رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر دلار کانادا
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲۳,۶۲۰ -۵۴۸.۰۰ -۲.۳۳ روز قبل
۲۴,۱۶۸ -۴۰.۰۰ -۰.۱۷ ۲ روز پیش
۲۴,۲۰۸ ۲۲ ۰.۰۹ ۴ روز پیش

ورود دلار به کانال ۲۹ هزار تومانی

قیمت دلار امروز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱، با تداوم فرایند کاهشی، پس از مدت‌ها به کانال‌ها ۲۹ هزار تومانی وارد شده است. اخبار و سیگنال‌های موثر بر بازار دلار را بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز، دلار امروز در بازارهای مختلف نوساناتی داشت. قیمت دلار در صرافی ملی با افزایش نسبت به روز گذشته، ۲۸۱۰۰ تومان اعلام شد.

اما دلار در بازار آزاد بر اساس گزارش بعضی کانال‌های تلگرامی، روند نزولی دارد و به کانال ۲۹ هزار تومان وارد شده است. از روهای پایانی هفته گذشته تا امروز، افزایش امیدواری معامله‌گران به احیای برجام و ارزپاشی بانک مرکزی، نرخ دلار را کاهشی کرده است. امروز نیز روند نزولی قیمت دلار ادامه دارد و به حدود ۲۹,۹۵۰ نیز رسیده است. شب گذشته قیمت‌ها در معمالات غیرقانونی فردایی روند افزایشی داشت اما بر خلاف این روند، بازار روز نزولی آغاز کرد. اکنون معاملات غیرقانونی فردایی نیز کاهشی است.

دلار توافقی نیز همچنان در کانال ۲۸ هزار تومان نوسان دارد اما روند آن در مقایسه با روز گذشته افزایشی است. دلار هرات هم در کانال ۲۹ هزار تومانی نوسان دارد.

در این میان به نظر می‌رسد دولت برای کاهش فاصله دلار صرافی ملی و بازار آزاد تلاش می‌کند. در چند روز اخیر، روند قیمت در صرافی ملی افزایشی و در بازار آزاد کاهشی بوده است. امروز هم این روند ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، قیمت دلار نیمایی امروز با ۰،۲۳ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، به قیمت ۲۶۳۱۱ تومان رسیده است.

همچنین قیمت ارز آمریکایی در سامانه متشکل ارز نیز با ۰،۱۰ افزایش به ۲۷۹۶۰ تومان رسیده است.

سیگنال‌های موثر بر قیمت دلار

به گزارش تجارت‌نیوز، در مدت اخیر بازارهای مالی از جمله دلار، تحت تاثیر مذاکرات وین و اخبار سیاسی قرار داشتند. در این روزها نیز سیگنال‌هایی از مذاکرات هسته ای برای بازار دلار ارسال شده است.

به نظر می‌رسد خوشبینی معامله‌گران نسبت به احیای برجام افزایش یافته است و البته ارزپاشی بانک مرکزی در بازار نیز ادامه دارد.

در این میان کیهان هم شنیده‌ها در مورد به نتیجه رسیدن مذاکرات وین خبر داده. این روزنامه نوشته است: از گوشه و کنار زمزمه توافقی نیمه نصفه به گوش می‌رسد حال آنکه اقدامات متناقض آمریکایی‌ها در بحبوبه مذاکرات به‌ویژه یکی دو ماه گذشته و حتی برخی اقدامات تبلیغی آن‌ها طی چند روز گذشته، نشان‌دهنده این واقعیت است که غربی‌ها در قبال ایران حسن نیت و ابتکار عملی از خود نشان نداده‌اند.

پیشرفت‌ در مذاکرات

سخنگوی وزارت امور خارجه در ارتباط با مذاکرات وین و جمع‌بندی ارایه شده در جدیدترین دور مذاکرات از سوی انریکه مورا و نگاه ایران به این جمع‌بندی گفت: مشورت‌های جدی در عالی‌ترین سطوح در این زمینه انجام شده و در حال انجام است.

ناصر کنعانی ادامه داد: ما به صورت دقیق می‌توانیم بگوییم که در مرحله پیشرفت قرار داریم، اما این که بگوییم که به توافق نزدیک شدیم و این دور از گفتگوها به توافق منتهی می‌شود معطوف به برآورده شدن انتظارت به حق ایران است. حتما زمینه برای توافق است. مشروط به این که خطوط قرمز ما رعایت شود و منافع اساسی کشور تامین شود. در صورتی که چنین موضوعی محقق شود حتما زمینه برای انجام توافق در آینده نزدیک وجود دارد.

او تاکید کرد: در این دور از مذاکرات پیشرف‌های نسبی حاصل شده است، اما این پیشرفت‌ها به صورت کامل تامین‌کننده مطالبات قانونی ایران نیست

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: