پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت سکه در چندماه گذشته به شدت بالا رفت.قیمت سکه از سال گذشته صعودی بود. قیمت سکه در ماه قبل به 16 میلیون تومان هم رسید.قیمت سکه بعد از انتخابات آمریکا چندروز نزولی بود. جدیدترین قیمت سکه را در سایت خانه فوتبال با هم می خوانیم.

قیمت سکه دیروز بر روی پله اول کانال ۱۴ میلیون تومان معامله شد و توان رسیدن به مرز مقاومتی ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را نداشت. و امروز به کانال پائینتر سقوط کرد

ارزش ذاتی سکه با قیمت نقدی در بازار بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فاصله دارد. حباب سکه هم در محدوده ۱۲ درصد بود.قیمت اونس طلا هم دیروز بر مدار کاهش قرار  گرفت.
برخی از تحلیلگران فنی بازار سکه معتقدند در شرایط فعلی شرط مهم‌ برای صعود سکه افزایش قیمت دلار و عبور آن از مرز مقاومتی است. این دسته از تحلیلگران معتقدند در صورتی که قیمت دلار رشد کند این امر می تواند محرکی برای جهش سکه شود.
با این حال نرخ دلار در شرایط فعلی در انتظار برجام است و بازیگران ارزی سعی می کنند در خرید و فروش ها احتیاط کنند.
عده ای دیگر به قیمت اونس طلا اشاره می کردند و می گفتند در صورتی که قیمت طلا رشد کند این امر می تواند بر قدرت سکه بازان افزایشی بیفزاید.                       

با این حال در بازارهای جهانی نیز اونس مرز هزار و ۸۰۰ دلاری را از دست داده است و دراین هفته گرایش خاصی برای رشد قیمت از خود نشان نداده است، عاملی که سکه را بیشتر تحت فشار قرار داده است.
قیمت سکه روز گذشته به علت کاهش قیمت دلار  به صورت آسانسوری پایین آمد. فلز زرد رنگ داخلی عصر دیروز حتی محدوده حساس ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را هم از دست داد و به قیمت ۱۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد.
 عده ای از معامله گران با اشاره به کاهش قیمت اونس طلا و عقب نشینی این فلز گران بهای جهانی به کانال ۱۷۰۰ دلار می گفتند در صورتی که نرخ دلار امروز به مسیر کاهشی روز گذشته ادامه دهد ممکن است سکه بار دیگر ریزش کند.

تحلیل گران فنی باور دارند که سکه در خطر از دست دادن آخرین حمایت بزرگ کانال ۱۴ میلیون تومانی، یعنی محدوده ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار دارد و در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، فلز گران بهای داخلی می تواند تا محدود ۱۳ میلیون تومانی نیز ریزش کند.

قیمت سکه امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۶

امروز در بازار قیمت سکه امامی کاهش یافت و با افت ارزش ۱۸۸ هزار تومانی که تجربه کرد، ۱۳,۹۰۴,۰۰۰ (سیزده میلیون و نهصد و چهار هزار) تومان ارزش گذاری شد.
به گزارش دنیای اقتصاد، بازار امروز شاهد افت قیمت سکه امامی، نیم سکه و ربع سکه است.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به 13,904,000 (سیزده میلیون و نهصد و چهار هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۳۶ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر سکه امامی

قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱۳,۹۰۴,۰۰۰ -۱۸۸,۰۰۰ -۱.۳۶ ۱۱:۲۸
۱۴,۰۹۲,۰۰۰ ۱۲۰,۰۰۰ ۰.۸۵ روز قبل
۱۳,۹۷۲,۰۰۰ -۲۰۶,۰۰۰ -۱.۴۸ ۲ روز پیش
آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۷,۸۳۰,۰۰۰ (هفت میلیون و هشتصد و سی هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۶ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر نیم سکه

قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۷,۸۳۰,۰۰۰ -۲۰,۰۰۰ -۰.۲۶ ۱۱:۲۸
۷,۸۵۰,۰۰۰ ۰ ۰ روز قبل
۷,۸۵۰,۰۰۰ -۱۰۰,۰۰۰ -۱.۲۸ ۲ روز پیش
قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با کاهش ۰.۲۶ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴,۸۸۷,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد و هشتاد و هفت هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۳,۰۰۰,۰۰۰ (سه میلیون) تومان قیمت خورد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: