پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیران باشگاه استقلال کار سختی برای کنار گذاشتن چند بازیکن از لیست بزرگسالان دارند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پر شدن لیست بازیکنان بزرگسال تیم استقلال چالشی جدی را به وجود آورده که باید برای بازی کردن نفراتی چون کاوه رضایی، محمد محبی، مهدی قائدی و سیاوش یزدانی در بازی‌های این فصل حداقل دو نفر از این لیست کنار گذاشته شوند.
در حال حاضر باشگاه استقلال 22 بازیکن بزرگسال را در اختیار دارد و گفته می‌شود ممکن است بازیکن دیگری نیز تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی به این جمع اضافه شود. بنابراین به احتمال زیاد 3 بازیکن کنار گذاشته می‌شوند تا لیست بازیکنان بزرگسال یک جای خالی هم داشته باشد.
در بین نفرات فعلی عزیز بک آمانوف، سیدمحمد حسینی و ارسلان مطهری گزینه‌های اصلی خروج هستند مگر اینکه نظر ساپینتو عوض شود. با اینحال کنار گذاشتن 3 بازیکن از لیست فعلی کار سختی برای مدیران باشگاه است. با توجه به اینکه این نفرات با باشگاه قرارداد دارند باید دو طرف طی مذاکراتی با هم به توافق برسند.
مورد اصلی در این زمینه پیدا کردن تیم جدید برای هرکدام از این بازیکنان است و با توجه به اینکه مسابقات فصل جدید شروع شده و زمانی هم به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی نمانده، مدیران باشگاه کار سختی پیش رو دارند تا بتوانند جا را برای اعضای جدید تیم باز کنند.

ضمن اینکه مدیران باشگاه در تلاشند مجوز بازی کاوه رضایی و محمد محبی طی امروز و فردا صادر شود تا کادر فنی بتواند حداقل یکی از ایندو بازیکن را مقابل ملوان به زمین بفرستد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: