پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با تیمی روبه‌رو شدیم که از سازماندهی تیمی برخوردار بود و برای برنده شدن باید کیفیت خوبی نشان می‌دادیم.
به گزارش خبرگزاری‌ فارس از اصفهان، ژوره مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با نساجی اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی هیجان‌انگیزی تا آخر بود، اگر بخواهم اسم برای این بازی بگذارم، بازی هیجان‌انگیز است.
وی ادامه داد: موقعیت خوبی بود تا تیم را بشناسیم، تازه شروع کردیم و آشنایی زیادی ندارم، در ابتدای بازی عقب افتادیم و باید شخصیت تیم را برمی‌گرداندیم.
مورایس تصریح کرد: موقعیت این را داشتیم که عکس‌العمل تیم را ببینیم و عکس‌العمل خوبی از بچه‌ها دیدیم، با تیمی روبه‌رو شدیم که با سازماندهی تیمی برخوردار بود و شدت بازی خوب بود و برای برنده شدن باید کیفیت خوبی نشان می‌دادیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: از سازمان تیمی خودم و عکس‌العمل بازیکنان برابر گلی که خوردیم و بازی را در نیمه نخست درآوردند، راضی هستم، معمولا تیم ما تیمی نیست که این گل‌ها را بخورد اما اتفاق است و می‌افتد.

وی ادامه داد: سعی کردیم کنترل بازی را به دست بگیریم، در نیمه دوم کنترل بازی را داشتیم و موقعیت‌هایی برای گلزنی و بالا بردن اختلاف داشتیم؛ تیم حریف در نیمه دوم مهاجم خود را به زمین آورد و مجبور شدیم برای قدرت کافی داشتن، دانشگر را به زمین بیاوریم.

مورایس بیان داشت: نتیجه خوبی بود، نتیجه‌ای بود که لیاقت آن را داشتیم، همیشه دنبال بردن هستیم و از رفتار بازیکنانم در زمین خوشحال هستم؛ حمایت هواداران در طول بازی فوق‌العاده بود و بار دیگر به هواداران و بازیکنان که کار فوق‌العاده‌ای تا پایان بازی داشتند، تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اشتباه مظاهری گفت: تمام بازیکنان تمام توان خود را گذاشتند، اشتباه پیش می‌آید، بازیکن می‌خواست بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد؛ باید کارهای مثبت را ادامه دهیم و از کارهای منفی درس بگیریم،‌ همه اشتباه می‌کنند و برخی اشتباهات واضح است، هیچ انسانی کامل نیست؛ از این بابت خوشحالم که می‌توانیم همدیگر را حمایت کنیم تا بهتر و بهتر شویم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: