پایگاه خبری خانه فوتبال:

خبرنگار انگلیسی به هجمه ها درباره گل جنجالی اول پورتو با کمک ستاره ایرانی واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز در چارچوب هفته سوم لیگ پرتغال، پورتو به مصاف اسپورتینگ رفت و به برتری 3 بر صفر رسید.
در این مسابقه، مهدی طارمی در ترکیب اصلی حضور داشت و در نیمه اول نیز نمایشی عالی از خود نشان داد. ستاره کشورمان روی گل نیز اثرگذار بود و باعث شد تا توپ به اوانیلسون برسد و گل اول به ثمر برسد.

روی صحنه گل، طارمی با دروازه‌بان حریف برخورد کرد و مصدوم شد. او در دقیقه ۷۲ این مسابقه نتوانست بازی را ادامه دهد و از بازی بیرون رفت.

ستاره ایرانی در این بازی می توانست این ریسک را انجام ندهد و به طرف توپ نرود تا باعث مصدومیتش شود. کونسیسائو به خاطر تلاش بی وقفه و بدون چشم داشت طارمی از او تشکر ویژه کرد.

برخی از کارشناسان فوتبال پرتغال گل پورتو با کمک طارمی را زیر سوال بردند و اعلام کرد ستاره ایرانی روی دروازه بان اسپورتینگ خطا کرده است.

CzcT85kGC4ew

در این زمینه «Josh Bunting» خبرنگار انگلیسی از حرکت طارمی برای گرفتن توپ از دروازه اسپورتینگ تمجید کرد و این حرکت طارمی را درست دانست و گفت: اگر این گل برای اف سی پورتو مردود شود، شوخی است، هیچ عیبی ندارد، مهدی طارمی باید به دنبال آن توپ می رفت، خطایی روی دروازه بان اسپورتینگ نیست و اوانیلسون به درستی گل را به ثمر رساند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: