پایگاه خبری خانه فوتبال:

لیورپول در این فصل لیگ برتر آمار فاجعه باری در خط حمله از خود بر جای گذاشته است.
به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن فصلی فوق العاده و حضور در کورس قهرمانی تا ثانیه آخر در تمامی رقابت های ممکن، کمتر کسی تصور می کرد لیورپول فصل جدید را اینگونه آغاز کند. اگرچه به نظر می رسید قرعه نسبتا خوبی نصیب مرسی سایدی ها شده و این تیم باید در دو هفته ابتدایی به مصاف فولام و کریستال پالاس برود، اما تیم یورگن کلوپ تنها موفق به کسب دو امتیاز از شش امتیاز ممکن شده و از همان ابتدای فصل با صدر جدول فاصله گرفته است. اما دیشب لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد مهمان منچستریونایتد بود و با ارائه نمایشی انتقادبرانگیز و ضعیف، 1-2 برابر رقیب دیرینه شکست خورد.

اما عجیب اینجاست تیم هجومی کلوپ در نیمه اول این دیدار حتی موفق به زدن یک شوت هم در چارچوب داوید دخیا نشد. این اتفاق در مسابقه هفته نخست برابر فولام نیز رخ داده بود و آنها تنها در هفته دوم مقابل پالاس توانستند سه بار به سمت دروازه این تیم ضربه بزنند. همچنین بعد از کسب تنها دو امتیاز از سه مسابقه، لیورپول بدترین شروع خود در لیگ برتر در 10 سال اخیر را تجربه کرده و همین حالا با صدر جدول شش امتیاز فاصله دارد. البته مرسی سایدی ها در 15 دقیقه پایانی نمایش بهتری داشتند، اما حملات این تیم برای زدن گل تساوی کافی نبود و در نهایت برتری از آن رقیب دیرینه شد.

محرومیت غیرمنتظره داروین نونیز در هفته دوم و بعد از درگیری با مدافع پالاس، لیورپول را در آستانه ورود به یک بحران بزرگ قرار داده است. خط حمله این تیم بعد از جدایی سادیو مانه هنوز خود را پیدا نکرده و افت لوییس دیاز و مصدومیت دیوگو ژوتا باعث شد لیورپول حتی سایه ای از ترکیب هجومی و قدرتمند فصل قبل نیز نباشد.

Jfwy1MulVcPP

این ستاره سنگالی بعد از انتقال به بایرن مونیخ همچنان در اوج قرار داشته و در تیم جدیدش نیز چند بار موفق به گلزنی شده است. اما داروین نونیز که به عنوان جانشین او راهی آنفیلد شد، هنوز خودش را در این باشگاه پیدا نکرده و جنجال اخیر برابر پالاس، شرایط را برای این بازیکن دشوار ساخته است. شاید اگر یورگن کلوپ می دانست در صورت رفتن سادیو مانه خط حمله تیمش اینگونه دچار مشکل می شود، به هر شکل ممکن این ستاره باتجربه را مجاب به تمدید قرارداد می کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: