پایگاه خبری خانه فوتبال:

همشهری: ۲ زن که در مهمانی شبانه شرکت کرده بودند بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم جانشان را از دست دادند.
مدتی قبل گزارش مرگ ۲زن در یکی از بیمارستان‌های تهران به قاضی محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این‌باره را صادر کرد. مرگ ۲زن جوان مشکوک بود و آنها به‌دلیل مسمومیت جان باخته بودند.
همسر یکی از آنها در تحقیقات گفت: به همراه همسرم و دوستانمان دورهم جمع شده بودیم که در پایان مهمانی ناگهان حال همسرم و دوستش بد شد و آنها را به بیمارستان انتقال دادیم. اما ساعتی بعد در اوج ناباوری به ما اعلام کردند که هر دوی آنها  جانشان را از دست داده‌اند.  با توجه به مشکوک بودن ماجرا اجساد ۲زن به پزشکی قانونی انتقال یافت و دستور تحقیقات بیشتر در این‌باره صادر شد.
سرانجام همسر یکی از این ۲  زن عنوان کرد که آن شب در مهمانی مشروبات الکلی دست‌ساز مصرف کرده‌اند که پس از نوشیدن آن، ۲زن جوان به کام مرگ رفته‌اند. از سوی دیگر پزشکی قانونی نیز پس از انجام معاینات اعلام کرد که ۲زن جوان به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی مسموم که حاوی الکل صنعتی بوده، جان باخته‌اند.

در این شرایط دستور بازداشت سازنده مشروبات الکلی صادر و وی دستگیر شد.

او در بازجویی‌ها گفت: من مدتی است که اقدام به تولید مشروبات الکلی می‌کنم. معمولا از الکل اتانول استفاده می‌کنم اما گمان می‌کنم الکل‌های نامرغوب در بازار توزیع شده که همین موجب مسمومیت ۲زن جوان و مرگ آنها شده است. این فرد که سازنده مشروبات الکلی بوده به اتهام تسبیب در قتل ۲زن جوان بازداشت شد و تحقیقات در این پرونده به دستور بازپرس جنایی تهران ادامه دارد.‌

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: