پایگاه خبری خانه فوتبال:

فدراسیون فوتبال پس از برکناری اسکوچیچ هیچ تماسی با دستیاران ایرانی او برای تعیین تکلیف کردن وضعیت آنها نداشته است‌.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با تصمیم فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات سابق تیم ملی در هفته گذشته از سمت خود برکنار و کارلوس کی‌روش به عنوان جانشین او انتخاب شد.
پس از این اتفاق اسکوچیچ به همراه وکیل و مدیر برنامه‌هایش جلساتی را در مورد نحوه فسخ قرارداد و پیگیری مطالبات خود و دستیارانش با مدیران فدراسیون برگزار کرد که البته این جلسات همچنان ادامه دارد. کرونوسلاو رندولیچ، ماریو تات و ملادن زگانیر سه عضو کروات کادرفنی تیم ملی در دوران اسکوچیچ در حال حاضر در تهران حضور دارند و پیگیر دریافت طلب‌های خود از فدراسیون فوتبال هستند.

نکته عجیب این است که برخلاف مربیان کروات، فدراسیون فوتبال تاکنون هیچ صحبتی با دستیاران ایرانی اسکوچیچ برای پرداخت مطالبات آنها نداشته است.

وحید هاشیمان، علی‌اصغر قربانعلی پور و مهرداد خانبان، سه عضو ایرانی کادرفنی تیم ملی در دوره اسکوچیچ بودند و قرار بود کریم باقری نیز در صورت فراهم شدن شرایط پس از غیبت در اردوی قطر، برای فیفادی سپتامبر به جمع ملی پوشان در اردوی اتریش بازگردد که البته با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته، ظاهرا این افراد نیز دیگر با تیم ملی همکاری نخواهند کرد.

هرچند انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال همزمان با پیگیری امور تسویه حساب با مربیان کروات، این موضوع را برای مربیان ایرانی که نقش انکار ناپذیری در صعود تیم ملی به جام جهانی داشتند، نیز در دستور کار قرار بدهد اما همچنان هیچ یک از مدیران این نهاد تماسی برای تعیین تکلیف آنها نداشته‌ و حتی از آنها قدردانی نیز نکرده‌اند.

این در شرایطی است که طبق قاعده مربیان ایرانی تیم ملی به جز سه ماه حقوق معوقه، باید پاداش‌های مصوب برای صعود به جام جهانی 2022 و قرارداد خود تا پایان این رقابت‌ها را دریافت کنند و البته فدراسیون فوتبال موظف است برای فسخ یکطرفه قرارداد آنها سه ماه از حقوقشان را پرداخت کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: