پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خبرنگار مهر، تیم پورتو در چارچوب هفته هفتم لیگ فوتبال پرتغال از ساعت ۲۱:۳۰ امروز شنبه میهمان تیم استوریل است. پورتو که مهدی طارمی مهاجم ایرانی را در اختیار دارد، در حال حاضر با ۱۵ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و برای رسیدن به صدر جدول باید سه امتیاز این بازی خارج از خانه را کسب کند. طارمی هم که در بازی قبل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل محرومیت غایب بود، دوباره به ترکیب اصلی باز می‌گردد.

تیم فوتبال پورتو تحت تاثیر اتفاقاتی قرار دارد که طی یک هفته گذشته برای این تیم رخ داده است. بعد از باخت سنگین پورتو برابر کلاب بروژ بلژیک در لیگ قهرمانان اروپا، اتومبیلی که همسر و دو فرزند «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو در آن حضور داشتند، از سوی افراد ناشناس با سنگ مورد حمله قرار گرفت و این اتومبیل آسیب جدی دید. به همین دلیل پورتو روز گذشته با سرپرستی «پینتو داکوستا» رئیس باشگاه و همچنین تحت تدابیر شدید امنیتی به فرودگاه رفت تا عازم لیسبون بشود.

سکوت کونسیسائو و غیبت در نشست خبری

به نظر می‌رسد کونسیسائو از اتفاقی که برای خانواده اش رخ داده به شدت عصبانی است. او که بعد از حمله به اتومبیل همسرش در جریان این اتفاق قرار گرفته بود، در چند روز اخیر مصاحبه‌ای انجام نداده و واکنشی به این اتفاق نداشته است. کونسیسائو حتی روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی با استوریل هم شرکت نکرد تا اعتراض خود را به این اقدام نشان بدهد.

img_920x518$2022_09_16_15_28_35_2041197

اتومبیل خانواده کونسیسائو که بعد از پرتاب سنگ آسیب دید

حمایت سرمربی تیم ملی پرتغال از سرمربی طارمی

«فرناندو سانتوس» سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال از جمله کسانی بود که به اتفاقات اخیر رخ داده برای باشگاه پورتو واکنش نشان داد و حمله به خانواده کونسیسائو را محکوم کرد. سانتوس پیش از شروع اردوی تیم ملی فوتبال پرتغال، به این موضوع اشاره کرد و گفت: این یک دنیای دیوانه کننده است، اینها چیزهایی هستند که نمی‌توانند اتفاق بیفتند. من با او -کونسیسائو- رابطه دوستانه دارم و این فرصت را داشتم که شخصاً با او باشم. هرکسی این کار را انجام داد باید مجازات شود.

بیانیه پلیس؛ مظنونان شناسایی شدند

کار بررسی این حمله چند روز در پرتغال ادامه داشت و سرانجام پلیس با انتشار بیانیه‌ای، اعلام کرد مظنونان حمله به اتومبیل خانواده کونسیسائو شناسایی شده‌اند. طبق گزارش روزنامه «رکورد»، این پرونده به مراجع قضایی ارسال شده است. پلیس همچنین از هواداران خواست هنگام حضور در ورزشگاه‌ها از بی نظمی و درگیری خودداری کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: