پایگاه خبری خانه فوتبال:

ستاره خط دفاعی تیم ملی جایگیری‌های جدیدی را در تمرینات تجربه می‌کند.
به گزارش "ورزش سه"محمحسین کنعانی‌زادگان به عنوان یکی از مدافعین اصلی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در آخرین تورنمنت ایران با کارلوس کی‌روش حضور چشم‌گیری داشت. مدافعی که شکل دفاع فردی او در کنار نحوه عملکردش در زمان صاحب توپ‌بودن هر مربی‌ای را از داشتن مدافعی با این خصوصیات خرسند می‌کند.
فرم مطلوب کنعانی در قطر و گلزنی‌های متوالی در کنار نجات دروازه خارق‌العاده‌ای که برابر الوکره داشت، او را در شرایطی مطلوب به اتریش رسانده تا سرمربی پرتغالی تیم ملی با حضور او و سایر مدافعین تیم ملی خیالش از قلب دفاع راحت باشد.

کنعانی که روزهای گذشته تصاویری از جایگیری‌اش پشت علیرضا بیرانوند و روی خط دروازه منتشر شده بود، چهارشنبه هم در تمرین همین جایگیری را این بار در حضور امیر عابدزاده تکرار کرد.

محمدحسین که با پشت سر گذاشتن حواشی ماه‌های قبل حالا در بهترین شرایط روحی و آمادگی جسمانی کامل در تمرینات تیم ملی حاضر شده، در فوتبال‌های درون تیمی تمرینات هم تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا از شکست تیمش جلوگیری کند‌.

تنفر از شکست و جنگندگی همان فاکتورهایی است که در کنار توانایی‌های فنی، کارلوس کی‌روش از هر بازیکنی در تین ملی انتظار دارد و کنعانی هم به خوبی می‌تواند با ارائه چنین نمایش‌هایی در تمرینات، رضایت سرمربی را برای قرار گرفتن در لیست و ترکیب ایران در جام جهانی جلب کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: