پایگاه خبری خانه فوتبال:

نشریه معتبر انگلیسی به تمجید از بازیکنان تیم ملی ایران پرداخت و نمایش آنها را یک هشدار جدی برای سه‌شیر دانست.
به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته در چارچوپ دیدار دوستانه تیم ملی کشورمان مقابل اروگوئه به برتری یک بر صفر رسید تا یک برد ارزشمند و مهم را پیش از جام جهانی کسب کند.
پیروزی ایران در مقابل یاران لوییز سوارز باعث شد تا نشریه معتبر انگلیسی به تمجید از تیم ملی کشورمان بپردازد و آنها را یک هشدار جدی برای سه‌شیر تلقی کند. تیمی که شب گذشته باز هم ناکام بود و برابر ایتالیا شکست یک بر صفر را تجربه کرد.

نشریه دیلی میل با تیتر «حریف ایران هشداری جدی به انگلیس و ساوت‌گیت داد» به تمجید از تیم ملی کشورمان پرداخت و نوشت: ایران، اولین حریف انگلیس در جام جهانی 2022 قطر در فاصله 58 روز مانده به آغاز رقابت‌ها توانایی‌های خود را به معرض نمایش گذاشت و تیم قدرتمند اروگوئه را شکست داد.

این نشریه انگلیسی ادامه داد: مهدی طارمی، مهاجم مرکزی تیم ملی ایران که در این سال‌ها در پورتو به یک تهدید همیشگی برای رقبا بدل شده بود، گل برتری ایران را با مهارت و تکنیکی فراوان به ثمر رساند. قدوس، بازیکن برنتفورد که هنوز نتوانسته در لیگ برتر انگلیس بازی کند نیز در این مسابقه و ترکیب ایران حضور داشت.

دیل میل به تمجید از صادق محرمی و علیرضا جهانبخش در سمت راست تیم ملی نیز پرداخت و عنوان کرد: محرمی که در پست دفاع راست دیناموزاگرب بازی می‌کند و در بازی این تیم مقابل چلسی مقابل استرلینگ نمایش خوبی داشت، در مقابل اروگوئه به خوبی با جهانبخش ارتباط گرفت و توانست سمت راست ایران را به یک تهدید جدی بدل کند.

نشریه انگلیسی ادامه داد: بازگشت کارلوس کی‌روش توانسته قدرت تدافعی تیم را بسیار افزایش دهد و آن را بازسازی کند تا تیم ملی ایران در جام جهانی ترسی مقابل حریفان نداشته باشد.

دیل میل در ادامه تمجیدش از خط دفاعی از محمدحسین کنعانی زادگان صحبت کرد و نوشت: حسین کنعانی یک بازیکن موثر در بازی مقابل اروگوئه بود. او با همراهی صادق محرمی توانست داروین نونیز، مهاجم لیورپول را از مسیر بازی خارج کند و در مقابل سوارز نمایشی عالی به ثبت رساند.

این نشریه البته در انتها از خط تهاجمی اروگوئه نیز انتقاد کرد و مدعی شد که یاران سوارز می‌توانستند در این مسابقه گلزنی کنند. لوئیز سوارز که تابستان از اتلتیکو به ناسیونال رفت، یک موقعیت خوب را با شوتی دیدنی از دست داد. یک موقعیت نیز نونیز خراب کرد تا دیدار ایران مقابل اروگوئه، پشت درهای بسته با برتری کی‌روش به پایان برسد.

دیلی‌میل در انتها به نمایش بسیار ضعیف آمریکا مقابل ژاپن اشاره کرد و از شکست ولز نیز مقابل بلژیک نوشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: