پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم سپاهان گفت: اگر به دنبال بازی باکیفیت هستیم باید فکری به حال زمین ها کنیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل هوادار تهران در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: دلم برای شما تنگ شده بود ممنونم بابت حضورتان. در ابتدا یک بر صفر عقب افتادیم و می‌توانستیم بازنده بازی باشیم. بازی را خوب شروع نکردیم. سپاهان دنبال بازی با کیفیت است. بعضی‌ وقت‌ها اتفاقاتی می‌افتد. در ابتدای بازی ما عقب افتادیم و می‌توانستیم بهتر بازی را شروع کنیم. در نیمه اول شرایط سختی مواجه شدیم. هوادار تیم باتجربه و بالغی است بازیکنان با تجربه‌ای دارد در آخر تبریک می‌گویم بابت اینکه بازی عقب‌ افتاده را پیروز شدیم. سپاهان دنبال بازی با کیفیت است بعضی وقت‌ها امکانپذیر نیست. وقتی حریف نخواهد بازی بهتری از خودش نشان دهد سپاهان هم نمی‌تواند بازی خوب ارائه دهد و شاید این بستگی به کیفیت زمین چمن در ایران داشته باشد. بازیکنان حق دارند در چنین زمین‌های روی بیاورند به بازی‌های هوایی آنها لیاقت دارند در زمین‌های بهتری بازی کنند.

وی افزود: همانطور که می‌بیند تیم ملی ایران در زمین‌های باکیفیت چقدر بهتر بازی می‌کند مثلا تیم ملی ایران مقابل اروگوئه چه بازی زیبایی انجام داد. اگر می‌خواهیم بازی باکیفیت داشته باشیم باید فکری به حال زمین‌های ایران بکنیم. حتی تیم هوادار هم لیاقت دارد در زمین بهتر بازی کند.

سرمربی سپاهان در ادامه افزود: 2 گل در نیمه اول داشتیم، موقعیت‌های بیشتری داشتیم، می‌توانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم، در نیمه دوم هم می‌توانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم که خودشان را با شرایط وفق دادند و نتیجه را حفظ کردند و تشکر می‌کنم بابت بازی خوب‌شان. 

وی در خصوص استفاده از دروازه‌بان‌هایش اذعان کرد: اگر از من بپرسید دروازه‌بان بازی خوبی انجام داد یا خیر؟ باید بگویم بازی خوبی انجام داد. ما یک مربی دروازه‌بان باکیفیت از پرتغال آورده‌ایم. رشید در سه‌ هفته‌ای که پیام با ما نبود تمرینات خوبی انجام داد. به همین دلیل ترجیح دادم از رشید استفاده کنم ولی این دلیلی بر این نیست که رشید در بازی بعد بازی کند و پیام نیازمند بازی نکند. جایگاه دروازه‌بان با سایر بازیکنان تفاوت دارد. ما تغییرات زیادی در دروازه نمی‌توانیم انجام بدهیم. اینکه در بازی بعدی من با چه تیمی وارد زمین می‌شوم الان نمی‌توانم بگویم.

مورایس در پاسخ به این سؤال که شما شخصیت پرهیاهو و پرانرژی دارید چرا در فوتبال ایران آن شخصیت را ندارید، عنوان کرد: باید ببینم تیمم چه چیزی نیاز دارد هر چیزی که نیاز داشته باشد به تیمم تزریق می‌کنم و من خودم را باید با تیم وفق بدهم. البته خودم را عوض نمی‌کنم. من ترجیح می‌دهم تیم باکیفیتی داشته باشم دنبال جنگندگی نیستم. آنها لیاقت دارند در زمین باکیفیت بازی کنند. ایران من را تغییر نداده من هرچه بیشتر بمانم بیشتر با فرهنگ ایران و فرهنگ فوتبالی‌اش آشنا می‌شوم. من آدمی نیستم که کنار زمین به هرچیزی اعتراض کنم. داور هم انسان است و می‌تواند خطا کند هنوز داور ویدیویی به ایران نیامده امیدوارم هرچه زودتر به ایران بیاید. من نمی‌خواهم اعتراض کنم و هواداران در ورزشگاه و از تلویزیون اعتراض‌های من را ببینند. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: