پایگاه خبری خانه فوتبال:

قرارداد باشگاه پرسپولیس با پیمانکار ورزشگاه درفشی‌فر وارد یک دعوای حقوقی شده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس در چند سال گذشته ورزشگاه درفشی‌فر را در اختیار یک پیمانکار قرار داده بود اما قرارداد این پیمانکار که با حرف و حدیث‌های زیادی هم همراه بود در چند وقت  اخیر باعث به وجود آمدن حواشی شده که پای یک دعوای حقوقی دیگر را به پرسپولیس باز کرده است. 
قرارداد پیمانکار باشگاه پرسپولیس با این باشگاه در پایان سال 1400 به اتمام می‌رسید اما به دلیل شرایط کرونایی کشور در یکی دو سال گذشته 6 ماه به این قرارداد اضافه شد که طبق همین تبصره این پیمانکار باید در پایان شهریورماه سال جاری ورزشگاه درفشی‌فر را به باشگاه پرسپولیس تحویل می‌داد اما نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه این پیمانکار در اقدامی عجیب در ورودی رختکن‌های ورزشگاه را قفل کرده تا اجازه استفاده از آن را به تیم‌های پایه پرسپولیس ندهد!

این موضوع باعث شده که هیأت فوتبال استان تهران اعلام کند به دلیل نداشتن رختکن اجازه میزبانی به تیم‌های پایه پرسپولیس را در این ورزشگاه نخواهد داد که این موضوع یک معضل بزرگ برای پرسپولیسی‌ها به حساب می‌آید.

نکته جالب اینجا است که این پیمانکار در چند وقت اخیر دست به تهیه سند و مدرک زده و از تمرینات تیم‌های پایه پرسپولیس در ورزشگاهی که متعلق به این باشگاه است فیلم‌برداری می‌کند چرا که اعتقاد دارد به او باید تا پایان سال 1401 این ورزشگاه تحویل داده می‌شد و به همین خاطر این قرارداد وارد یک دعوای حقوقی شده که معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس مسئول پیگیری و رسیدگی به آن است. این درخواست عجیب پیمانکار برای در اختیار داشتن ورزشگاه درفشی‌فر تا پایان سال 1401 در حالی است که این ورزشگاه حتی در زمان کرونا هم تعطیل نبود و در آن تمرینات صورت می‌گرفت. 

در زمانی که این ورزشگاه در اختیار پیمانکار مورد اشاره بود بدترین زمان‌های تمرین به تیم‌های پایه پرسپولیس تعلق می‌گرفت که این مسئله صدمات زیادی به تیم‌های پایه زده بود. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: