پایگاه خبری خانه فوتبال:

پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق ایران است.پژمان جمشیدی عضو باشگاه پرسپولیس بوده است.پژمان جمشیدی بعد از پایان فوتبال رو به بازیگری و سینما آورد.پژمان جمشیدی خیلی زود توانایی هایش را نشان داد.پژمان جمشیدی تبدیل به ستاره سینما و تلویزیون ایران شده است.

 فیلم سینمایی طنز «بخارست» به تهیه کنندگی علی طلوعی، کارگردانی سید مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی از سه شنبه ۲۴ آبان ماه در سینماهای سراسر کشور اکران شد و با اینکه انتظار می رفت افتتاحیه خوبی را در روز نیم بهای سینماها داشته باشد ولی تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس اطلاعات سایت سمفا سازمان سینمایی، نتوانسته است انتظارها را برآورده کند.

بر اساس اطلاعات و آمار رسمی، این فیلم از امروز در ۷۹ سال و ۲۰۵ سانس روی پرده رفته که حاصل آن فروش ۲۷ میلیون و ۵۳۰ هزار تومانی بوده است. این رقم به ازای فروش ۱۲۸۵ بلیت به دست آمده است. البته با توجه به ساعات اولیه اکران و فروش بلیت ها حتما به مرور رقم فروش این فیلم بالاتر خواهد رفت.

پژمان جمشیدی

حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، پونه عاشورپور، غزال نظر، ایمان صفا، وحید آقاپور، عرفان ابراهیمی، رضا بهبودی، غلامرضا نیکخواه و بابک کریمی در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

ویدیویی دیدنی از قسمت جدید سریال آفتاب پرست با لات بازی پژمان جمشیدی را ببینید

تصویری از نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی

نگار فرهمند یکی از بلاگر ها در فضای مجازی بوده که گفته می‌شود با پژمان جمشیدی ازدواج کرده است درباره زندگی شخصی او اطلاعات چندانی وجود ندارد و تنها اطلاعاتی که از این خانم جوان در فضای مجازی منتشر شده این است که او بلاگر بوده و پیج اینستاگرام بیش از ۴۰۰ هزار فالوور دارد و در زمینه تبلیغات فعالیت می کند گفته می‌شود که او متولد ۱۳۶۸ میباشد.
این خانم جوان در عرصه تبلیغات لباس و پوشاک فعالیت داشته و چند سالی است در اینستاگرام فعالیت حرفه‌ای دارد و توانست فالوور هایش را افزایش دهد بعد از انتشار خبر ازدواج پژمان جمشیدی از زبان سام درخشانی که در برنامه خندوانه اعلام کرد بسیاری از علاقه‌مندان به این بازیگر کنجکاو شدند بدانند همسر این فوتبالیست کیست برخی از پیجهای اینستاگرامی مدعی شدند که این فوتبالیست با نگار فرهمند یکی از بلاگرها ازدواج کرده است که در نهایت تکذیب شده است..

پژمان جمشیدی

جایزه بزرگ برای پژمان جمشیدی

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم آنتالیا را کسب کند.
به گزارش "ورزش سه"، پنجاه‌ونهمین دوره جشنواره جهانی فیلم آنتالیا در ترکیه، شنبه شب به کار خود پایان داد که اتفاق مهم آن، کسب جایزه ای ارزشمند برای ملی پوش سابق فوتبال ایران بود.
در بخش مسابقه بین‌الملل این جشنواره، فیلم ایرانی «علفزار» ساخته کاظم دانشی حضور داشت و بازیگر اصلی آن پژمان جمشیدی جایزه بهترین بازیگر مرد را به دست آورد.

پژمان جمشیدی
جمشیدی در این فیلم نقش بازپرسی را ایفا می‌کند که در یک پرونده پیچیده، یا باید به سمت وجدان خود حرکت کند یا به اعمال فشار قدرتمندان تن دهد.

پژمان جمشیدی

اولین تیزر رسمی فیلم «علف ‌زار» با بازی پژمان جمشیدی

 "مطمئن باشید این پرونده مثل بُمب صدا می‌کنه"

 
پژمان جمشیدی (زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۵۶) بازیکن فوتبال پیشین و بازیگر ایرانی است. پژمان جمشیدی در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس و پاس تهران و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی پژمان به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی کرد. طرح اولیه این سریال با ایده خود پژمان جمشیدی شکل گرفته‌است. پس از آن، پژمان جمشیدی در آثار مختلفی حضور پیدا کرد و چند سالی است که با ایفای نقش در فیلم‌های کمدی پرفروش و موفق، در فهرست پولسازترین بازیگران سینمای ایران قرار گرفته‌است. پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۸ پنج فیلم را در سینما داشته‌است که در مجموع ۶۲ میلیارد و ۷۹۱ میلیون تومان فروش داشتند.پژمان جمشیدی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و ششمین دوره و سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم‌های سوءتفاهم و شیشلیک شده‌است.

پژمان جمشیدی فوتبال را به‌طور حرفه‌ای از نوجوانی و در تیم نوجوانان باشگاه دارایی تهران فراگرفت و در سال ۱۳۷۴ به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد.او در باشگاه‌های کشاورز و سایپا تهران شش سال بازی کرد.استعداد جمشیدی در باشگاه سایپا تهران مورد توجه قرار گرفت و از همان‌جا به تیم ملی جوانان و تیم ملی امید ایران ملحق شد.

او از سال ۱۳۷۹ به پرسپولیس تهران پیوست و در دفاع راست این تیم که آن زمان تیمی پرستاره با مربیگری علی پروین بود تبدیل به بازیکن ثابت شد. او در طول ۵ سال حضورش در پرسپولیس به عنوان بازیکنی سرعتی و با تکنیک، نزدیک به ۱۰۰ بازی برای این تیم انجام داد و اولین مقام قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را نیز در فصل ۸۱–۱۳۸۰ تجربه کرد. او در مسابقات آسیایی هم برای پرسپولیس به میدان رفت.

جمشیدی در دوران حضور در پرسپولیس توسط میروسلاو بلاژویچ به تیم ملی ایران دعوت شد. او در ۱۴ بازی برای تیم ملی به میدان رفت و به همراه ستارگان آن دوران مانند علی کریمی و کریم باقری در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ آسیا حضور داشت.

او در سال ۱۳۸۴ به دلیل خدمت سربازی دو فصل به تیم پاس تهران با مربی‌گری دنیزلی پیوست و در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشت. او با پاس به نائب قهرمانی لیگ برتر در فصل ۸۵–۱۳۸۴ رسید. جمشیدی سپس به استیل آذین تهران پیوست و به همراه این تیم نتوانست در یک فصل حضورش از لیگ یک به لیگ برتر صعود کند تا او به فکر ترک این تیم باشد. او در مرداد سال ۱۳۸۷ در مجموعه ورزشی انقلاب تهران به‌طور اتفاقی مجید جلالی را می‌بیند و با پیشنهاد او به فولاد خوزستان می‌رود. در بهمن ماه سال ۱۳۸۸ جمشیدی در ۳۳ سالگی و پس از ۱۵ سال بازی در سطح اول فوتبال ایران، از فوتبال کناره‌گیری کرد.

زندگی شخصی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در یک خانواده فرهنگی متولد شده که پدرش دبیر زیست‌شناسی و مادرش معلم دبستان بوده‌است. او یک برادر و یک خواهر دارد که برادرش ۲ سال از او بزرگ‌تر و خواهرش از او کوچک‌تر است. او دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی عمران بوده که پس از گذراندن ۱۱۰ واحد، به دلیل فعالیت در فوتبال از ادامه تحصیل انصراف داده‌است.

 پژمان جمشیدی

افتخارات ورزشی پژمان جمشیدی

پرسپولیس تهران

قهرمان لیگ برتر ایران: فصل ۸۱–۱۳۸۰

پاس تهران

نائب قهرمان لیگ برتر ایران: فصل ۸۵–۱۳۸۴

فیلم‌شناسی پژمان جمشیدی

۱۴۰۰ تگزاس ۳ مسعود اطیابی بهرام کشکولی

۱۳۹۹ هفته‌ای یک‌بار آدم باش شهرام شاه‌حسینی علی

مجوز خروج کیارش اسدی‌زاده

شیشلیک محمدحسین مهدویان احمد

۱۳۹۸ کوسه علی عطشانی

خط فرضی فرنوش صمدی حامد

دوزیست برزو نیک‌نژاد مجتبی

خوب بد جلف ۲: ارتش سری پیمان قاسم‌خانی پژمان جمشیدی

۱۳۹۷ جهان با من برقص سروش صحت رضا

تگزاس ۲ مسعود اطیابی بهرام کشکولی

ایده اصلی آزیتا موگویی نیما

دینامیت مسعود اطیابی

هزارتو امیرحسین ترابی نریمان

ما همه با هم هستیم کمال تبریزی علی حاجتی

۱۳۹۶ سوءتفاهم احمدرضا معتمدی -

تگزاس مسعود اطیابی بهرام کشکولی

لونه زنبور برزو نیک‌نژاد صابر

قاب سینما شهاب کاظمی پژمان جمشیدی

۱۳۹۵ من دیوانه نیستم علیرضا امینی عطا

آذر محمد حمزه‌ای مشتری

۱۳۹۴ ضن بردیا مقصودپور

۱۳۹۴ خوب بد جلف پیمان قاسم‌خانی پژمان جمشیدی

۵۰ کیلو آلبالو مانی حقیقی مانی توحیدی

من ناصر حجازی هستم… نیما طباطبایی پژمان جمشیدی

۱۳۹۳ آتش‌بس ۲ تهمینه میلانی حسام

فیلم های تلویزیونی پژمان جمشیدی

۱۴۰۰ زیرخاکی ۲ جلیل سامان فریبرز باغ‌بیشه شبکه یک

۱۳۹۹ زیرخاکی

۱۳۹۷ دیوار به دیوار ۲ سامان مقدم بهرام رضایی شبکه سه

۱۳۹۶ دیوار به دیوار ۱

نفس جلیل سامان عباس

۱۳۹۳ سال‌های ابری مهدی کرم‌پور مهران شبکه دو

۱۳۹۲ پژمان سروش صحت پژمان جمشیدی شبکه سه

۱۳۹۰ ساختمان پزشکان پژمان جمشیدی (بازیگر مهمان)

شبکه نمایش خانگی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

۱۳۹۹ خوب، بد، جلف: رادیواکتیو محسن چگینی پژمان جمشیدی فیلیمو

۱۳۹۲ شرف خانواده فاضل پوریا جاویدپور امین

برنامه‌های اینترنتی پژمان جمشیدی

مجری برنامه کلاسیکو - ۱۳۹۸

مجری برنامه پیشگو - ۱۴۰۰

تئاترهای پژمان جمشیدی

بادی که تو را خشک کرد مرا برد (علی نرگس‌نژاد) - آذر و دی ۱۳۹۲

آرسنیک و تور کهنه (حسین پارسایی) - مرداد و شهریور ۱۳۹۳

آرامسایش (محمد حاتمی) - مهر و آبان ۱۳۹۳

وقتی ما برگردیم دو پای آویزان باقی مانده‌است (ابراهیم پشت‌کوهی) - آبان و آذر ۱۳۹۳

گنجفه (نوشین تبریزی) - بهمن ۱۳۹۳

پلیس (شایان افکاری) - فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۴

پپرونی برای دیکتاتور (خسرو احمدی) - مرداد و شهریور ۱۳۹۴

بی نوایان (سروش طاهری) - فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۵

نمایش خوانی «الد سیبروک» (مرتضی برزگر زاده‌گان) - ۱۳۹۵

یادم تو را فراموش (ژاله صامتی) - تیر و مرداد ۱۳۹۵

دوباره اون آهنگ رو بزن سَم (داود بنی‌اردلان) - تیر و مرداد ۱۳۹۵

حکومت نظامی (تینو صالحی) - مهر و آبان ۱۳۹۵

پوست انداختن (آرش سنجابی) - آبان و آذر ۱۳۹۵

پپرونی برای دیکتاتور (علی احمدی) - فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۶

آنسوی آینه (علی سرابی) - دی و بهمن ۱۳۹۶–فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۷

مادر (علی احمدی) - خرداد و تیر ۱۳۹۸

فرانکنشتاین (ایمان افشاریان)، تئاتر شهر - آذر و دی ۱۳۹۸

 

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: