پایگاه خبری خانه فوتبال:

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدواریم مقابل استقلال همه چیز داخل زمین فوتبال رقم بخورد.
قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال ذوب آهن اظهار داشت: بازیکنان دو روز استراحت داشتند و از دیروز کارمان را برای بازی با استقلال شروع کردیم. فکر می‌کنم فوتبال و مسائل فنی آن به خاطر اتفاقاتی که می‌بینیم و می‌شنویم در چند هفته اخیر از طرف مردم کمتر مورد توجه قرار گرفته ولی در کل بعد از بازی خیلی خوبی که مقابل نساجی مازندران انجام دادیم و می‌توانستیم پیروز زمین باشیم، دیدار خیلی حساسی با استقلال داریم.

مربی ذوب‌آهن در مورد تقابل با استقلال گفت: برای تقابل با یک تیم خیلی خوب و با برنامه آماده می‌شویم. این تیم در همه خطوط خودش بازیکنان خیلی خوبی دارد. امیدوارم بتوانیم بازی خیلی خوبی را به نمایش بگذاریم و برایمان خیلی مهم است که با نتیجه باشد. استقلال در همه پست‌های خودش بازیکنان با کیفیتی دارد. ان‌شاالله بتوانیم نقاط قوت آن‌ها را کنترل و از اشتباهات حریف به خوبی استفاده کنیم تا نتیجه لازم را بگیریم. بازی خیلی سختی داریم. علاوه بر بازیکنان خیلی خوب، کادرمدیریتی و کادرفنی خیلی خوبی هم دارند. ولی تیم ما هم نشان داده یک تیم با شخصیت است که بازیکنان با کیفیتی دارد. تلاش می‌کنیم طبق برنامه ریزی در زمین کار کنیم و نتیجه بگیریم.

حدادی‌فر در مورد اینکه گفته می‌شود تیم تارتار با سیستم دفاعی به دنبال تساوی است اما به نظر می‌رسد ذوب‌آهن در این بازی خانگی امتیاز کامل را می‌خواهد، گفت: قطعا همینطور است. این صحبت‌ها مطرح می‌شوند اما اصول فوتبال این است که تیم شما اول گل نخورد. تیم ما در چند هفته اخیر این برنامه را خیلی خوب انجام داده است. بازیکنان وظایف دفاعی و خواسته‌های سرمربی را به خوبی اجرا کردند. در بخش هجومی و انتقال هم مشغول کار هستیم تا در این زمینه هم قوی تر ظاهر شویم و بتوانیم از بازی‌ها سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد اینکه باشگاه استقلال در روزهای گذشته نسبت به داوری‌ مسابقات اعتراض پررنگی داشته و این مساله باعث نگرانی و واکنش اعضای تیم ذوب‌آهن شده، عنوان کرد: ما همیشه برای جامعه داوری احترام زیادی قائل هستیم. آن‌ها به خوبی حمایت نمی‌شوند. با اینحال مجموعه تیم و باشگاه ما خیلی نگران این بازی است. فکر می‌کنم استقلال در بازی قبلی از نظر داوری تحت فشار قرار گرفت و دوست نداریم اتفاق بدی در بازی این هفته ما بیفتد.

مربی ذوب‌آهن تصریح کرد: دوست داریم این کار مدیریت شود و کمیته داوران و داوران با ذهنیت خوبی این قضیه را کنترل کنند تا عدالت خوبی درزمین برقرار شود. به این قضیه خیلی امیدوار هستیم و ان‌شاالله اجرایی شود. امیدواریم شاهد یک بازی خوب باشیم که در آن عدالت برقرار شود و همه چیز داخل زمین فوتبال رقم بخورد.

حدادی‌فر در مورد هدف ذوب‌آهن در فصل جدید، اظهار داشت: تیم خیلی خوبی داریم. بچه‌ها نشان داده‌اند که می‌خواهند کارهای بزرگی انجام بدهند. خیلی امیدواریم این اتفاق بیفتد. از لحاظ مدیریتی هم تیم به خوبی حمایت می‌شود. علی احسانی (مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن) یک مدیر جوان و ورزشی است که به تیم خیلی کمک می‌کند. ان‌شاالله اتفاق بهتری نسبت به سال گذشته برایمان رقم بخورد و بتوانیم جایگاه بهتری را به دست بیاوریم. همه هدفگذاری ما این است.

وی در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای سرمربیگری در فوتبال دارد، گفت: الان هدفم این است که به تیمم کمک کنم و امیدوارم در این زمینه مثمر ثمر باشم. در کنار این مساله به دنبال کسب تجربه برای آینده خودم نیز هستم. هنوز صحبت از سرمربیگری من خیلی زود است ولی تمام تلاشم را می‌کنم که خوب یاد بگیرم، پیشرفت کنم و در نهایت بتوانم مربی خوبی شوم.

حدادی‌فر تصریح کرد: خیلی امیدوارم درب ورزشگاه‌ها به روی تماشاگران باز شود تا در این شرایط سخت بتوانیم شادی نسبی به آن‌ها بدهیم و حداقل لحظاتی را با فوتبال زندگی کنند. شرایط زندگی خیلی سخت است و اخبار خوبی شنیده نمی‌شود. امیدوارم هرچه زودتر این مسائل حل شوند و مردم بتوانند با حضور در ورزشگاه‌ها تیم‌های محبوبشان را تشویق کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: