پایگاه خبری خانه فوتبال:

رسانه اماراتی در تحلیلی از بالا گرفتن رقابت میان ایران و عربستان در مستطیل سبز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، انصراف چین از میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 بسیاری از معادلات در انتخاب میزبان در جام ملت‌های آسیا 2027 را بهم زد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب میزبان جام ملت‌های آسیا 2023 دوباره دست به کار شد و کشورهای قطر، کره‌جنوبی و استرالیا برای میزبانی اقدام کردند.
طبق گزارش‌های رسیده به نظر می‌رسد قطر گزینه اصلی و نهایی AFC برای میزبانی از مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 است تا جانشین چین شود.

قطر به دلیل میزبانی از مسابقات جام‌جهانی 2022 تمام شرایط لازم را برای میزبانی از جام ملت‌های آسیا را دارد و به نوعی بهترین گزینه برای AFC است.

F6wfj9kokEcr

قطر با انتخاب شدن برای میزبانی از جام ملت‌های آسیا 2023 از پرونده کاندیداتوریش برای جام ملت‌های آسیا 2027 کنار می‌رود.

در همین رابطه سایت «اسپورت» امارات در تحلیلی نوشت: قطر نزدیکترین گزینه برای میزبانی از مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 بعد از انصراف چین است. در نتیجه قطر از پرونده نامزدی برای میزبانی از جام ملت‌های آسیا 2027 کنار می‌رود و رقابت برای میزبانی از این تورنمنت بزرگ میان ایران و عربستان بالا می‌گیرد.

فدراسیون فوتبال کشورمان برای میزبانی از جام ملت‌های آسیا 2027 اقدام کرده بود با کنار رفتن قطر تنها رقیب اصلی ایران در این پرونده فوتبالی سعودی‌ها خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: