پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: واگذاری دو ورزشگاه به سرخابی‌ها در قالب موضوعاتی بود که باید تعیین تکلیف شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی جوادی درمورد واگذاری ورزشگاه‌های شهید کاظمی و امام رضا (ع) به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: این امر در قالب موضوعاتی است که باید روشن شود. آیا قرار است از سرانه ورزشی مردم تهران کسر شود؟ که اگر اینگونه باشد ما به شدت مخالف آن هستیم. آیا قرار است از محل هبه شهرداری تهران در راستای رسالت اجتماعی در اختیار این دو باشگاه قرار بگیرد؟ که با این امر موافق هستیم.

وی ادامه داد: تهران فقیرترین استان در بین سایر استان‌ها در بحث سرانه فضای ورزشی به نسبت تراکم جمعیتی است، موافق این نیستیم که مردم تهران با این ضعف و فقر فضای ورزشی آسیب ببینند. در مجموعه تختی 113 هکتار فضای ورزشی داریم که تمام مراحل مقدماتی آن انجام شده و تنها در انتظار تامین آب هستیم. در همین راستا مذاکراتی با پارسا، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان تهران شده است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: تمام موارد مربوط به هیأت فوتبال استان تهران از طریق چند تیم کارشناسی مورد بررسی قرار گرفت. حتماً نیاز است که در آنجا اصلاحاتی صورت بگیرد. موضوعات را به شیرازی هم اعلام کردیم و وی هم این موضوعات را پذیرفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: