پایگاه خبری خانه فوتبال:

جلسه 5 بازیکن پرسپولیس با مدیرعامل این باشگاه بدون رسیدن به نتیجه خاصی و با گرفتن چند وعده به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پی اعتراض بازیکنان پرسپولیس به عدم پرداخت مطالبات آنها در آستانه هفته دهم لیگ برتر، امروز تعدادی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس به دیدار رضا درویش مدیرعامل این باشگاه رفتند تا به نمایندگی از سایر بازیکنان دل‌خوری خود بابت این مسائل را به گوش مدیرعامل برسانند. 

بازیکنان ابتدا خواستار پرداخت مطالبات مانده از فصل گذشته شدند اما رضا درویش به آنها اعلام کرد که به دلیل حذف از جام حذفی آنها 10 درصد از مبلغ قرارداد خود را جریمه شده‌اند!‌ این حرف درویش با اعتراض بازیکنان حاضر در جلسه روبه‌رو شد چرا که آنها اعلام کردند که در قرارداد برای قهرمانی در جام حذفی 10 درصد آپشن داشتند و همینکه قهرمان نشدند و این پاداش را از دست دادن خودش یک جریمه است اما درویش به آنها اعلام کرد که با تلاش‌های صورت گرفته و با نظر مساعد هیأت مدیره، این جریمه به 5 درصد کاهش پیدا کرده که همین مسئله باز هم با اعتراض بازیکنان روبه‌رو شد. مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان اعلام کرد که در این خصوص باید هیأت مدیره باشگاه نظر بدهد. درویش به آنها وعده داد که به زودی اعضای هیأت مدیره در تمرین حضور پیدا می‌کنند تا بازیکنان دغدغه خود در این خصوص را به گوش اعضای هیأت مدیره برسانند. 

در این جلسه بازیکنان پرسپولیس اعلام کردند که در آستانه هفته دهم لیگ برتر آنها فقط 20 درصد از قراردادهای خود را دریافت کردند که این اصلاً خوب نیست. نمایندگان بازیکنان در این جلسه به رضا درویش اعلام کردند که با نظر همه بازیکنان اگر تا تعطیلات لیگ برتر بخشی از قراردادها به حساب بازیکنان واریز نشود آنها در تمرینات بعد از تعطیلات حضور پیدا نخواهند کرد! این صحبت بازیکنان حاضر در جلسه باعث شد تا رضا درویش به آنها اعلام کند که قبل از پایان بازی‌ها تا پیش از اردوی تیم ملی برای جام جهانی 2022 قطر چند درصد دیگر از قرارداد آنها را به حساب بازیکنان واریز می‌کند. او حتی وعده داد که قبل از بازی با ملوان پاداشی که بازیکنان طلب دارند را به حساب آنها واریز کند تا با این صحبت‌ها بازیکنان معترض را آرام کند. 

به گزارش خبرگزاری فارس، در این جلسه با وجود اینکه درویش زمان دقیقی را به بازیکنان اعلام نکرده بود اما این مسئله باعث شد تا بازیکنان با این وعده‌های جدید این جلسه را ترک کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: