پایگاه خبری خانه فوتبال:

در رقابت‌های لالیگا، رئال مادرید در خانه مقابل بارسلونا به برتری رسید و به صدر جدول بازگشت.
به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته نهم لالیگای اسپانیا، از ساعت 17:45 دیدار ال‌کلاسیکو به میزبانی رئال مادرید برگزار شد و در نهایت تیم آنچلوتی توانست به برتری 3 بر یک دست یابد.

گل‌های رئال را بنزما، والورده و رودریگو به ثمر رساندند و تک گل بارسا را فران تورس به ثبت رساند.

شرح بازی را در زیر بخوانید:

این بازی با در اختیار گرفتن توپ و میدان بارسلونا آغاز شد ولی تیمی که حملات موثر داشت و خطرناک ظاهر می‌شد، رئال مادرید بود. حملات دقیق رئال با پاس‌های کوتاه در دقیقه 12 به ثمر نشست و کهکشانی‌ها توانستند با درخشش تونی کروس و وینیسیوس به یک موقعیت بسیار عالی دست پیدا کنند که در نهایت «کریم بنزما» گل اول رئال را به ثبت رساند.

پس از گل، بارسلونا باز هم توپ و میدان را در دست گرفت ولی رئال مادرید دوباره قدرت خود را به رخ همگان کشید و توانست روی یک کار تمرین شده و ضربه دقیق «فده والورده» در دقیقه35 به گل برسد و در همان نیمه اول یک نتیجه بسیار خوب رقم زند.

در نیمه دوم ژاوی سعی کرد تا با تعویض‌های مکرر و آوردن بازیکنان جدید راه حمله و نفوذ به دفاع مستحکم رئال را پیدا کند که در این کار ناموفق بود تا اینکه در دقیقه 83 آنسو فاتی از سمت چپ نفوذی عالی به دفاع رئال کرد و توانست با یک پاس خوب باعث گلزنی «فران تورس» شود.

پس از گل اول بارسلونا، دیدار با هیجان بیشتری دنبال شد و بارسلونا سعی کرد حملات خود را بیشتر کند که در یک صحنه نزدیک بود دروازه را باز کند که توپ از کنار دروازه بیرون رفت تا فرصت دیگر شاگردان ژاوی هدر رود.

در دقیقه 92 و در حالی که همه منتظر حمله بارسلونا بودند، رودریگو برای رئال یک موقعیت خوب ساخت و توانست در صحنه مشکوک به آفساید به محوطه جریمه بارسلونا برسد و با بی‌احتیاطی «اریک گارسیا» به یک پنالتی دست یابد. البته داور مسابقه در ابتدا معتقد به خطا نبود ولی ویدیوچک آن را خطا دانست تا یک پنالتی به سود رئال گرفته شود.

رودریگو که خودش پنالتی را گرفته بود، پشت توپ ایستاد و توانست گل سوم رئال را در دقیقه 92 به ثمر رساند تا یک برد بزرگ برای رئال بدست آید.

رئال با این برد 25 امتیازی شد و با اقتدار در صدر قرار گرفت. بارسلونا ضمن ثبت اولین شکست با 22 امتیاز در رده دوم جای گرفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: