پایگاه خبری خانه فوتبال:

عضو هیات مدیره استقلال گفت: فعلا تغییر و تحولی در این باشگاه نداریم.
به گزارش خبرگزاری فارس، حجت کریمی درباره تغییر و تحولات استقلال پس از انتخاب علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه، اظهار داشت:‌ فعلا هیچ تغییر و تحولی نیست و همه عزیزان هستند تا ان‌شاءالله بعدا تصمیم گیری شود.
وی در مورد اینکه آیا محمد مومنی در هیات مدیره استقلال می‌ماند، گفت: بله. چرا نماند؟
وی در مورد برآیند جلسه امروز عنوان کرد: باید هیات مدیره تصمیم می‌گرفت که چه زمانی جلسه بگذاریم و قرار شد یکشنبه هفته آینده جلسه برگزار شود.
عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه آیا فرد جدیدی به هیات مدیره اضافه می‌شود، توضیح داد: فکر کنم باید یک نفر اضافه شود.

کریمی در مورد اینکه آیا عضوی از هیات مدیره این باشگاه مخالف برکناری آجورلو و حضور فتح‌الله زاده از استقلال بود، گفت: بحث مخالفت با حضور فتح‌الله زاده نبوده است اما الان نمی‌توانم بگویم چه اتفاقی در جلسه هیات مدیره افتاد. این موضوع بماند برای بعد.

وی در خصوص بدهی 90 میلیاردی استقلال به سازمان لیگ، اظهار داشت: این موضوع هیچ ارتباطی به باشگاه ندارد. مسائلی هم که عنوان کرده بودند شایعه و کذب است. به هیچ عنوان صحت ندارد و همه مسائل مالی باشگاه درست است.

عضو هیات مدیره استقلال درباره احتمال برگزاری تمرینات این تیم در کمپ مرحوم حجازی، گفت: مشخص نیست. فتح‌الله‌زاده این موضوع را بررسی می‌کند تا زمان راه‌اندازی کمپ مشخص شود.

کریمی در مورد اینکه آیا علی امیری برای معاونت باشگاه استقلال حکم گرفته است، پاسخ داد: خیر. هنوز هیچکس حکم نگرفته است. همه سر جای خودشان هستند و این موضوع هم شایعه است.

وی در مورد اظهارنظر فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینکه وصله اختلاس به آجورلو نمی‌چسبد، گفت: به هیچ عنوان این مسائل صحت ندارد و در فضای مجازی به دروغ مطرح شده است. اگر چنین اتفاقی بیفتد، ما هم باید در هیات مدیره در جریان باشیم. همه مسائل مالی مرتب است و اتفاقی هم نیفتاده است. آجورلو هم در این مدت زحمات زیادی کشید.

عضو هیات مدیره استقلال درباره میزان پرداختی این باشگاه به بازیکنان در فصل جاری، توضیح داد: 30 تا 35 درصد و بیشتر از تیم‌های دیگر پرداختی داشته‌ایم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: