پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پاسخ تمام شایعات اخیر علیه این تیم را داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طی روزهای اخیر شایعاتی توسط برخی رسانه‌‌های ضد ایرانی خارج از کشور در فضای مجازی علیه تیم فولاد مطرح شده که حرف و حدیث‌هایی را به وجود آورده است.

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شایعه بازداشت وریا غفوری شب قبل از بازی با پیکان، اظهار داشت: نه تنها در مورد وریا بلکه در مورد تمام ورزشکارانی که تحت پوشش ما هستند، وظیفه داریم پیگیر کارشان باشیم و هوایشان را داشته باشیم. وقتی آرامش باشد، تیم‌مان نتیجه می‌گیرد.

وی افزود:‌ اگر او بازداشت شده و او را بردند، چطور در زمین بازی کرد؟ این‌ها دروغ است. ما خودمان قوانین انضباطی داریم که مربوط به نظم پرسنل و درون باشگاهی است. زمانی هست که از جای دیگر مانند دادگاه احضاریه‌ای برای من می‌آید. این فراباشگاهی است. وقتی هم اعلام می‌شود باید به خود شخص تحویل بدهند و امضا بگیرند. وریا احضاریه‌ای داشته که اصلا مربوط به دوران حضورش در فولاد هم نیست.

مدیرعامل باشگاه فولاد در مورد اینکه در فضای مجازی شایعه شد جلوی بازداشت وریا غفوری را در اردوی تیم گرفته است، گفت: اصلا بحث دستگیری نبود. فقط یک احضاریه بوده که آمدند تحویل بدهند و امضا بگیرند که مشخص شود تحویل داده شده است، که باز هم می گویم مربوط به دوران حضورش در فولاد نیست. من هم آنجا نبودم و خبر نداشتم. بعدا به من اطلاع دادند.

گرشاسبی در مورد اینکه گفته می‌شود مدیرعامل باشگاه فولاد از نکونام خواسته پیراهن مشکی خودش را عوض کند، اظهار داشت: می‌توانید از خود نکونام سوال کنید. او چند سال است که در بیشتر بازی‌ها با پیراهن مشکی حاضر شده و من این مساله را تکذیب می‌کنم. اصلا لباس و پوشاک سرمربی مساله‌ای نیست که مدیرعامل بخواهد در آن دخالت کند.

وی در خصوص شایعات رسانه‌های خارج از کشور پیرامون اینکه گرشاسبی تیم فولاد را امنیتی کرده، گفت: اتفاقا راحت‌ترین باشگاه، فولاد است.بازیکنان ما آزادترین شرایط را دارند. چنین مسائلی صحت ندارد. این شیطنت‌ها برای این است که آرامش تیم ما را به هم بریزند. در باشگاه ما افراد با سلایق مختلفی حضور دارند. کار حرفه‌ای همین است. این اخبار کذب است. هم شیطنت است و هم بی انصافی، می‌خواهند جو سازی کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: