پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، قنبرزاده با اشاره به اهمیت نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی کیش "اینوکس" به‌عنوان اصلی‌ترین نمایشگاه تخصصی در صنعت بانک داری گفت: این نمایشگاه، برای بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری و شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و همچنین هلدینگ های سرمایه‌گذاری، نقش بسیار حائز اهمیتی دارد و این موضوع دلیل بر استقبال گسترده شرکت‌های بزرگ و برتر کشور از این نمایشگاه شده است.

وی افزود:160 شرکت مطرح کشور در این نمایشگاه حضور دارند که از آن جمله می‌توان به هلدینگ خلیج‌فارس، سازمان بورس و اوراق بهادار، گروه مالی پارسیان،گروه مالی غدیر، گروه فولاد مبارکه اصفهان ، بیمه ایران، بیمه آسیا، بیمه کوثر و بانک‌های به نام دولتی و خصوصی و .... اشاره کرد و این حضور گسترده از شرکت‌های برتر در این نمایشگاه خود گواه میزان اهمیت این رویداد در زیست‌بوم کسب‌وکار کشور است.

قنبرزاده در ادامه با بیان این که به‌منظور حضور هرچه اثربخش‌تر بانک شهر در نمایشگاه ، جلسات هماهنگی با حضور تمامی حوزه‌های مرتبط از دو ماه پیش برگزار و اقدامات اجرایی در دستور کار قرارگرفته است، افزود:در این راستا بانک شهر با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شرکت‌های زیرمجموعه در قالب دو هلدینگ مالی(گروه مالی شهر، شرکت لیزینگ شهر، شرکت کارگزاری شهر، شرکت گردشگری شهرآیین و شرکت صرافی شهر) و هلدینگ فناوری اطلاعات(شرکت راهبرد هوشمند شهر، شرکت توسعه و نوآوری شهر و شرکت فن‌آوران ایمن شبکه) در این رویداد حاضر است و از محصولات جدید از جمله میز خدمت هوشمند، سرویس تسویه وجوه سمات، خدمات کلینیک بانکی، معرفی موبایل بانک حقوقی، کارت هواداری باشگاه استقلال و ارائه چهار بسته خدمات و محصولات ویژه کارگزاری، لیزینگ، بیمه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبدگران ها و ... رونمایی می کند.

وی تصریح کرد: رویکرد حاکم بر این نمایشگاه نوید می‌دهد که حضور بانک در این رویداد ضمن تقویت جایگاه برند بانک، زمینه‌ساز ارتباط هر چه‌بهتر میان بانک و شرکت‌های مخاطب نمایشگاه خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: