پایگاه خبری خانه فوتبال:

وبسایت‌های خبری فوتبال ویتنام دراگان اسکوچیچ را به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم معرفی کردند.
به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته فدراسیون فوتبال ویتنام اعلام کرد که با پارک هانگ سئو سرمربی این تیم قطع همکاری کرده و پس از دوره‌ درخشان، قصد ایجاد تغییرات در راس کادرفنی را دارد.

حالا چند روز پس از این خبر وبسایت VTC ویتنام اعلام کرده که دراگان اسکوچیچ یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم است. البته هنوز مذاکره بین طرفین انجام نشده و آنها واکنشی هم به این خبر نداشته‌اند اما در نوع خود جالب است که ویتنام به سراغ سرمربی پیشین تیم ملی ایران می‌رود.

در این خبر از دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی موفق در تیم ملی ایران یاد شده که باوجود 80 درصد پیروزی از هدایت تیم ایران برکنار شد و جای خود را به کارلوس کی‌روش داد.

دلیل اخراج اسکوچیچ، دو دستگی تیم ملی در رختکن عنوان و همچنین به دو شکست مقابل الجزایر و کره جنوبی به عنوان دلایل فرعی این موضوع پرداخته شده است.

پارک هانگ سئو سرمربی کره‌ای تیم ملی ویتنام موفق شد این تیم را به جام ملتها و مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی برسد و از این نظر نقشی تاریخی را در تیم ویتنام ایفا کرد.

باتوجه به جمعی جهات بسیار بعید به نظر برسد که اسکوچیچ روی نیمکت ویتنام به کار مربیگری خود ادامه دهد و او احتمالا به دنبال جاهطلبی بیشتر در تیمی بزرگتر خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: