پایگاه خبری خانه فوتبال:

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تلاش بیگانگان برای ایجاد کمپین علیه تیم ملی بیهوده است و کی‌روش نیز واکنش حرفه‌ای و مثبتی به این بحث نشان داد.
حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره ارزیابی‌اش از آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان در فاصله 28 روز تا آغاز جام جهانی 2022 قطر، اظهار داشت: شرایط تیم ملی خیلی خوب پیش می‌رود. در کنار عملکرد به نسبت خوب لژیونرها در خارج از کشور، در ایران نیز تمرینات با نظارت کامل کی‌روش خوب انجام می‌شود. بازیکنان هم با علاقه زیادی در تمرین شرکت می‌کنند و انگیزه فوق‌العاده‌ای برای جام جهانی دارند. این موضوع خیلی مهم است. از طرفی توجه سرمربی به بازیکنان لیگ برتری، انگیزه آنها را افزایش می‌دهد. امیدواریم با این تمرکز و انگیزه بازی‌های خوبی در جام جهانی انجام بدهیم.

وی درمورد اینکه کارلوس کی‌روش روز گذشته اعلام کرد به کمپین حذف تیم ملی از جام جهانی توجهی ندارد زیرا سردردهای بزرگ‌تری مثل بازی با انگلیس دارد، گفت: همه اعضای تیم ملی برای موفقیت این تیم و انجام بازی‌های آبرومند در جام جهانی تلاش می‌کنند. کی‌روش هم رویکرد حرفه‌ای و مثبتی به این کمپین بیهوده دارد. تیم ملی متعلق به همه مردم است و متعلق به یک نفر نیست که بخواهند شخصی آن را ببینند. هرکسی باید در جایگاه خودش فعالیت کند تا تیم ما به موفقیت برسد.

کاپیتان اسبق تیم ملی کشورمان عنوان کرد: کی‌روش که نمی‌تواند درمورد ماندن تیم ملی در جام جهانی تصمیم بگیرد. او و بازیکنان باید کار خودشان را انجام بدهند و اگر ذهن‌شان درگیر این ماجرا شود، از کار خود عقب می‌مانند. قطعا راه انداختن این بحث ها یک موضوع بیهوده است و خیلی خوب است که بازیکنان و کادرفنی تیم ملی روی کار خودشان متمرکز شده‌اند تا تیم به شرایط ایده‌آل برسد.

درخشان ادامه داد: من دیده‌ام فیفا امروز به زبان فارسی به تیم‌های جام جهانی خوش آمد گفته است. وقتی چنین اتفاقی می‌افتد، تصمیمی گرفته نمی‌شود که به ضرر تیم ملی کشورمان باشد و به نوعی پایانی بر این هجمه ها خواهد بود. قطعا فیفا سیاست را وارد فوتبال نمی‌کند. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: